مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌ غربی، در واکنش به خبر نایابی شکر در ارومیه اظهار کرد: سهمیه شکر استان برای مصارف صنعتی و صنوف و زنبورداران، 5500 تن بوده که در حال توزیع است.
کد خبر: ۷۴۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱ 20 May 2019
توزیع 5500 تن شکر برای تنظیم بازار ماه رمضان در آذربایجان‌غربی

به گزارش تابناک آذربایجان غربی احمد دهقان ، با اشاره به خبر نایابی شکر در ارومیه با استفاده از محیط مجازی برای برهم زدن وضعیت بازار اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان 245 تن شکر در سطح شهرستان ارومیه در حال توزیع است.

وی افزود: کل سهمیه شکر تخصیصی برای استان در ایام مبارک رمضان جهت مصارف صنعتی، صنوف و زنبورداران در حدود پنج هزار و 500 تن است که از این میزان در حدود 817 تن جهت مصارف خانوار در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی مصرف استان در حال توزیع است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌ غربی اضافه کرد: از 26 اردیبهشت ماه سال جاری، کار توزیع شکر در استان آغاز شده است که از 30 اردیبهشت ماه نیز مرحله دوم توزیع با قیمت مصوب 3400 تومان در سطح استان آغاز می‌شود.

وی تاکید کرد: در راستای مصوبات ستاد راهبری تنظیم بازار و ایجاد تعادل در قیمت کالاهای اساسی در بازار مصرف، از اواسط هفته جاری نیز روغن نباتی به میزان یک هزار و 220 تن در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی مصرف توزیع می‌شود.

دهقان خاطرنشان کرد: گوشت و مرغ منجمد نیز به میزان کافی در استان ذخیره‌سازی شده است و به دلیل پایین بودن قیمت مرغ گرم در بازار مصرف، تقاضا برای خرید مرغ منجمد در سطح بازار در حال حاضر کاهش یافته است.

وی همچنین تاکید کرد: یک هزار و 217 تن برنج هندی وارداتی نیز در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح استان از ابتدای ماه مبارک رمضان در حال توزیع است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار