رییس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: توسعه امکانات و ایجاد فضای مناسب ورزشی برای جوانان و نوجوانان گامی مهم و اساسی در پیشگیری از وقوع جرم است و سالم‌سازی اجتماع را در پی دارد.
کد خبر: ۷۴۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ 20 May 2019
توسعه امکانات ورزشی گام مهمی در پیشگیری از وقوع جرم است

برق کاغذی از اول مرداد ماه  علی‌اکبر گروسی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی مناسب برای ایجاد شور و نشاط سالم در بین جوانان اظهار کرد: توسعه امکانات و ایجاد فضای مناسب ورزشی برای جوانان و نوجوانان گامی مهم و اساسی در پیشگیری از وقوع جرم است و سالم‌سازی اجتماع را در پی خواهد داشت.

وی افزود: سیاست دستگاه قضائی استان حمایت از تمامی برنامه‌های دستگاه‌های متولی ورزش و خصوصاً اداره‌کل ورزش و جوانان بوده که در این راستا اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

رییس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دستگاه قضائی نقش نظارتی و حمایتی دارد و لازم است دستگاه‌های متولی موضوع ورزش و جوانان، به عنوان سیستم اجرائی، بیش از پیش نسبت به توسعه ورزش و غنی‌سازی اوقات جوانان اقدام کنند.

وی افزود: رعایت اصل تناسب در بین امور محوله بسیار ضروری است و باید اداره‌کل ورزش و جوانان، بین حوزه‌های ورزش و جوانان تناسب ایجاد کنند چرا که مخاطب اصلی حوزه ورزش، جوانان و یکی از برنامه‌های ویژه برای جوانان، ورزش است.

گروسی خاطرنشان ساخت: ورزش علاوه بر پیشگیری از وقوع بسیاری از معضلات اجتماعی از قبیل اعتیاد، به عنوان یک صنعت پرسود در جذب گردشگر نیز شناخته می‌شود و لازم است با توجه به ظرفیت بالای استان در زمینه ورزشی و وجود بافت طبیعی لازم برای بسیاری از ورزش‌ها، توجه ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف ورزشی شود.

وی در پایان یادآور شد: باید ضمن استفاده حداکثری از فرصت ویژه به‌وجود آمده در میزبانی شهر ارومیه از برگزاری لیگ ملت‌های والیبال جهان، آذربایجان‌غربی و جاذبه‌های آن به تمام دنیا معرفی شود و مردم سایر کشورها با فرهنگ وآداب و سنن و جاذبه‌های گردشگری این استان آشنا شوند و مجموعه دستگاه‌ قضائی استان در تحقق این مهم از هیچ کمکی به هریک از دستگاه‌های ذیربط دریغ نخواهد کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار