کاپیتان تراکتورسازی با گذاشتن پستی در اینستاگرام از هم بازی‌هایش قدردانی کرد.
کد خبر: ۷۴۶۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴ 19 May 2019

 فصل گذشته به بدترین شکل ممکن برای باشگاه تراکتورسازی به پایان رسید، تی‌تی‌ها که در ابتدای فصل با بستن تیمی قدرتمند امیدوار  ایستادن در جایگاه نخست بودند در انتهای فصل دستشان از سهمیه آسیایی هم کوتاه ماند.


مسعود شجاعی کاپیتان خوش اخلاق تبریزی‌ها با گذاشتن پستی احساسی از هم‌بازی‌ها و مربیانش تشکر کرد. این پست شجاعی به عقیده بسیاری بوی خداحافظی می‌دهد. گویا جدایی کاپیتان تیم ملی از تراکتور بی ارتباط با روی کار آمدن نکونام در این تیم نیست.
 

پست اینستاگرامی شجاعی
پست اینستاگرامی شجاعی

 


یک فصل فوتبالی دیگر هم تمام شد و همینطور یک فصل از زندگیمان ورق خورد .با فراز و نشیبها و روزهای تلخ و شیرین بسیار.
به نظرم گرانبهاترین چیزی که انسان میتواند در زندگی کسب کند اندوختن تجربست و من هم سعی کردم از تجربه سالیانی که از حضورم در فوتبال میگذرد برای کمک به موفقیت تیمم و همبازیانم استفاده کنم ولی مسلماً نتیجه کار آنگونه که هدف همگی ما بود و به دلخواه ما نشد .بهرحال این ورق از دفتر زندگیم هم تجربه گرانبهایی شد برای کوششِ همراه با هوش و درایت بیشتر برای رسیدن به موفقیت.


میخواستم همینجا تشکر و قدردانی کنم از مجموعه باشگاه بزرگ تراکتور اعم از آقای زنوزی مالک باشگاه که بی نهایت به بنده لطف داشتند و حکم یک برادر دلسوز را داشتند،مدیران عامل محترم آقایان(درودگر،اسدی،بهتاج)،مربیانی که در طی فصل افتخار حضور در کنارشان و شاگردیشان را داشتم،(آقایان:توشاک،پیروانی،تقوی،محمودی،لیکنز، مهاجری،یوسفی، اسفندیاری،پاتریک)،از همبازیان دوست داشتنی ام که نهایت لطف و محبت را به بنده داشتند،هواداران و مردم پر مهر و محبت تبریز و همچنین تشکر ویژه از کادر پشتیبانی و پزشکی،ترابری و تدارکات تیم که همیشه با جون و دل برای راحتی و آرامش ما در تلاش بودند و شاید کمتر از همه تلاششان به چشم آمد(آقایان:آذرنیا،نصیری،شهریاری،دکتر صادقی،دکتر خداقلی زاده،حافظی،برادر،رستم پور،صحاف امین،آقازاده،حشمت،حسنی صالح،رهبری دوست،فرزین مهر،منطقی،توپچی پور،عباسیان)همچنین کارکنان محترم شرکت هواپیمایی آتا و پرسنل محترم هتل پارس تبریز.
سپاسگزار همگی شما عزیزان هستم و خواهم بود و عذرخواهی مرا بپذیرید اگر می توانستم بهتر از این باشم و نبودم.
خدا نگهدارتان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار