جلسه تبيين شاخص هاي جديد ارزيابي توانير در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار شد.
کد خبر: ۷۴۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹ 19 May 2019

ارزیابی تمامي شركت های توزیع، در دو حوزه خدمات مشتركين و بهره برداري انجام خواهد شد
به گزارش تابناک آذربایجان غربی در این جلسه که با حضور معاونین بهره برداری و دیسپاچینگ، مهندسی و برنامه ریزی، فروش و خدمات مشترکین، مالی و پشتیبانی، مدیران نواحی تابعه و روساي ادارات بهره برداري و مشتركين برگزار شد، اکبر حسن بکلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ضمن تبیین سياست هاي جديد و راهبردي معاونت نظارت بر توزيع توانير در گذر از پيك تابستان به تشریح نحوه ارزيابي غيرحضوري (آمار اطلاعات ثبت شده در سيستم ) شركت ها و تغيير محورهاي ارزيابي پرداخت .
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت : منبعد ارزيابي تمامي شركت ها، در دو حوزه خدمات مشتركين و بهره برداري و در شاخه هاي وصول مطالبات، كاهش تلفات، پيك سايي و شاخص هاي عملكردي بصورت ماهانه صورت خواهد گرفت.
وی اظهار کرد : اين ارزيابي ها بصورت متمركز و غير حضوري بوده و پايش عملكردها بصورت لحظه اي و بدون توجه به مسائل و معارضات موجود و پيش روي شركت ها صورت خواهد گرفت. در اين خصوص رفع هرگونه نقيصه بر عهده خود شركت ها بوده و موضوع در امتيازات مكسوبه تأثيري نخواهد داشت.
حسن بکلو ادامه داد : بر اساس این گزارش، حسب تكليف مقرر از سوي شركت توانير، حوزه بهره برداري با 16 شاخص و حوزه خدمات مشتركين با 14 شاخص ارزيابي می شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار