محمدرضا خدادوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در اصفهان اظهار داشت: پلیس اجازه نمی‌دهد عده‌ای با دوردور کردن و کورس گذاشتن در خیابان‌ها نظم جامعه را به هم بریزند.
کد خبر: ۷۴۶۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶ 19 May 2019

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: ماموران پلیس در اجرای قانون تفاوتی میان افراد قائل نبوده و با هر شخصی در هر جایگاهی که باشند برخورد می‌کند.

وی با بیان این که پرونده راننده خاطی تحویل مراجع قضایی شده، ادامه داد: پسر جوان که گواهینامه نیز نداشته روز گذشته دستگیر و با حکم قضایی روانه زندان شد.

 بامداد روز پنجشنبه 26 اردیبهشت سال جاری تصادف یک دستگاه پورشه با پراید در خیابان کارگر منجر به مرگ راننده پراید شد، کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی علت وقوع این حادثه را سرعت غیرمجاز و عدم رعایت فاصله طولی توسط راننده پورشه اعلام کردند، انتشار تصاویری از این حادثه و اظهارات مالکان خودرو در صحنه تصادف در شبکه‌های اجتماعی حواشی زیادی را به دنبال داشته است.
به گزارش فارس، بامداد روز پنجشنبه 26 اردیبهشت سال جاری تصادف یک دستگاه پورشه با پراید در خیابان کارگر منجر به مرگ راننده پراید شد، کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی علت وقوع این حادثه را سرعت غیرمجاز و عدم رعایت فاصله طولی توسط راننده پورشه اعلام کردند، انتشار تصاویری از این حادثه و اظهارات مالکان خودرو در صحنه تصادف در شبکه‌های اجتماعی حواشی زیادی را به دنبال داشته است.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار