فردریک به زودی کار حرفه‌ای خود را در فحشا رها و سعی کرد با ثروت خود به آلمان بازگردد؛ جایی که او به زودی به خاطر تخلفات مالیاتی اش مجبور شد ترک کند و به ایالات متحده آمریکا بازگردد. او در نیویورک مستقر شد و شروع به خرید املاک و مستغلات کرد و یک شرکت تأسیس نمود که...
کد خبر: ۷۴۵۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲ 18 May 2019

رسانه‌های جمعی تاکنون به نیکویی همه‌ی جنبه‌های زندگی ترامپ را زیر ذره بین قرار داده و به افشاگری درباره آن و زوایای شخصیتی اش پرداخته اند. از کار‌های تجاری تا سبک زندگی اش، از حجم نجومی دارایی هایش گرفته تا رفتار‌های بچگانه مثل پاره کردن روزنامه‌های دولتی که اخباری بر خلاف میل او منتشر می‌کنند.

در این گزارش قصد داریم تا اسراری از زندگی شخصی ترامپ را برملا کنیم؛ با ما همراه باشید.

ترامپ یک تاجر خودساخته نیست، ثروت او از پدرش است

ترامپ مدعی است تمام ثروت خود را از طریق دریافت یک وام کوچک از پدرش به دست آورده و یک سرمایه دار و تاجر خودساخته است و خودش یک تجارت در حوزه مسکن در آمریکا راه اندازی کرده است.

در گزارش روزنامه نیویورک تایمز آمریکا آمده بود: ترامپ در زمان کودکی ۴۱۳ میلیون دلار از ثروت پدرش را به دست آورده و موضوع دریافت وام یک میلیون دلاری دروغی بیش نیست.

از سوی دیگر او به همراه برخی افراد با توطئه توانسته‌اند، صد‌ها میلیون دلار فرار مالیاتی داشته باشند که بخشی از آن ارائه اظهارنامه‌های غیر واقعی بوده است.

سوابق پدر و مادر ترامپ نشان می‌دهد آنان در طول زندگی خود حدود یک میلیارد دلار به فرزندانشان پول داده‌اند که مالیات این پول ۵۵۰ میلیون دلار بوده است.

والدین ترامپ با اعلام اینکه این میزان پول هدیه بوده، تنها ۵ درصد آن معادل ۵۲.۳ میلیون دلار را بابت مالیات پرداخت کردند.

راز‌های خانوادگی ترامپ که از همه پنهان می‌کند!

دونالد ترامپ و دونی

دونالد ترامپ جونیور فرزند ارشد دونالد ترامپ و ایوانا ترامپ همسر نخست دونالد ترامپ است.

ایوانا پیشنهاد داد تا اسم پدر یعنی ترامپ را روی او بگذارند. دونالد ترامپ عصبانی شد و گفت: نمی‌توانی این کار را انجام دهی، اگر آدم شکست خورده‌ای شود آن وقت چه؟!

وقتی دونالد ترامپ جونیور بزرگ شد زندگی اش به خاطر داشتن چنین پدری آسان نبود. پدرش به او لقب «دونی» داده بود. یک لقب نرم و ظریف که در آن توهینی پنهانی وجود داشت. جالب است بدانید که ترامپ در یکی از برنامه‌های تلویزیونی اش با صدای بلند گفت که به شدت از اسم «دونی» متنفر است.

گاهی دونالد ترامپ با دونی بازی روانی به راه می‌انداخت. دونالد جونیور می‌گوید: «ساعت هفت صبح به مدرسه می‌روم، پدرم را در آغوش می‌گیرم و او را می‌بوسم. پدرم دو توصیه دارد: نه سیگار، نه مشروبات الکلی، نه مواد مخدر.

راز‌های خانوادگی ترامپ که از همه پنهان می‌کند!

توصیه دومش این بود: ابداً به شخصی اعتماد نکن.

سپس بعد از دو ثانیه می‌گوید: آیا به من اعتماد داری؟ و من می‌گفتم: بله طبیعتاً، چون تو پدرم هستی!

او در جواب می‌گفت: همین الآن چی بهت گفتم؟!

پدرم با شنیدن جوابم گمان می‌کرد که من به طور کلی باخته ام و با صدای بلند می‌گفت: پسر بازنده‌ی من!»

ثروت خانوادگی ترامپ از کجا شکل گرفت

چگونه خانواده ترامپ توانستند نخستین دلار از ثروت خود را به دست بیاوردند؟ فردریک پدربزرگ ترامپ، در سال ۱۸۸۵ میلادی برای کسب موفقیت از آلمان به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد. در آن زمان به آمریکا سرزمین فرصت‌ها می‌گفتند. بزرگ خاندان ترامپ به شهری در مناطق شمال غربی آمریکا و غرب کانادا رفت، جایی که آماده توسعه و رشد بود. چیزی نگذشته بود که فردریک صاحب رستوران و باری به نام قطب شمال The Arctic شد.

با توجه به شناختی که فردریک درباره بازار فحشا در آمریکا به دست آورده بود، اتاق‌های ویژه‌ای برای زنان و اجتماعات آنان در طبقه‌های بالایی رستوران ساخت.

با وجود اینکه چنین اعمالی در آن زمان غیرمعمول نبود، رستوران «قطب شمال» بین بومی‌ها و مسافران به دلیل فضای دلگیر و بدنامی اش به شدت معروف شده بود. به طوریکه در یکی از اطلاعیه‌های آن زمان درباره رستوران قطب شمال آمده: می‌خواهم به زنان محترمی که به تنهایی و یا به همراه کسی مسافرت می‌کنند، درباره اتاق گرفتن در هتل‌های منطقه هشدار بدهم و آن‌ها باید از رستوران قطب شمال The Arctic دوری کنند، زیرا ممکن است چیز‌های نامناسبی بشنوند که احساساتشان را جریحه دار کند.

فردریک به زودی کار حرفه‌ای خود را در فحشا رها و سعی کرد با ثروت خود به آلمان بازگردد؛ جایی که او به زودی به خاطر تخلفات مالیاتی اش مجبور شد ترک کند و به ایالات متحده آمریکا بازگردد. او در نیویورک مستقر شد و شروع به خرید املاک و مستغلات کرد و یک شرکت تأسیس نمود که در نهایت به «فرد» پسرش به ارث رسید و او نیز به نوبه‌ی خود آن را به پسرش دونالد ترامپ منتقل کرد./تابناک با تو

راز‌های خانوادگی ترامپ که از همه پنهان می‌کند!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار