مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری بیش از ۸۰ برنامه قرآنی همزمان با ماه مبارک رمضان در استان خبر داد و گفت: برگزاری محافل انس با قرآن با محوریت امر به معروف و نهی از منکر و ایثار و شهادت از جمله این برنامه‌ها به‌شمار می‌رود.
کد خبر: ۷۴۵۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ 18 May 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر خدایاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی: محافل انس با قرآن با محوریت امر به معروف و نهی از منکر و ایثار و شهادت، جزءخوانی قرآن، نشست‌های علمی و تخصصی با موضوع قرآن و کتابت قرآن از جمله برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان است. 
وی با بیان اینکه به‌منظور ترویج هرچه بیشتر فرهنگ قرآنی، مسابقه‌هایی با موضوعات قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه در طول ماه مبارک رمضان از صدا و سیمای استان پخش می‌شود، خاطرنشان کرد: سوالات این مسابقه نیز درخصوص نماز و امر به معروف طرح خواهد شد. 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه همچنین ترمیم و صحافی قرآن‌های کهنه نیز در این ماه مبارک صورت خواهد گرفت، ادامه داد: برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی با موضوع «بیانیه گام دوم انقلاب» از دیگر برنامه‌های فرهنگی در ماه مبارک رمضان است. 
وی افزود: درج مطالبی با محوریت امر به معروف و نهی از منکر در رسانه‌ها و فضای مجازی و همچنین استفاده از ظرفیت تلویزیون برای ترویج فرهنگ قرآنی از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در ماه مبارک رمضان به‌شمار می‌رود. 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین خدایاری در پایان از برگزاری ٢٠ مراسم جمع‌خوانی قرآنی نیز در مساجد و مصلی‌های استان در طول ماه مبارک رمضان خبر داد./ایکنا
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار