گزارش ها حاکی از آن است که اسرائیل در ادامه تجاوزات خود به خاک سوریه، حملاتی را علیه این کشور راه اندازی کرده است که با واکنش پدافند هوایی ارتش سوریه مواجه شد. خبرگزاری سانا از انجام حمله موشکی به دمشق خبر داد و اعلام کرد، پدافند هوایی سوریه این حمله هوایی را دفع کرده است.
کد خبر: ۷۴۵۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۵ 18 May 2019

گزارش ها حاکی از آن است که اسرائیل در ادامه تجاوزات خود به خاک سوریه، حملاتی را علیه این کشور راه اندازی کرده است که با واکنش پدافند هوایی ارتش سوریه مواجه شد.

به گزارش تابناک، خبرگزاری سانا از انجام حمله موشکی به دمشق خبر داد و اعلام کرد، پدافند هوایی سوریه این حمله هوایی را دفع کرده است.

خبرگزاری سانا از شنیده شدن صدای انفجار در اطراف دمشق خبر داد.‎

خبرنگار المیادین گزارش داد که پدافند هوایی ارتش سوریه اهداف متخاصم در آسمان حومه جنوبی دمشق و در آسمان قنیطره را هدف قرار داده است.

 

تاکنون جزئیات بیشتری از این خبر منتشر نشده است. گفته می شود منطقه الکسوه در جنوب دمشق مورد هدف متجاوزان اسرائیلی قرار گرفته است.
گفتنی است که رژیم صهیونیستی گاه و بیگاه با هدف حمایت از گروه‌های تروریستی، اهدافی را در خاک سوریه هدف حملات هوایی قرار می‌دهد و ارتش سوریه بارها موشک‌های شلیک شده از سوی این رژیم را ساقط کرده است.

این در حالی است که در روزهای اخیر ارتش سوریه به پیشروی در حومه شمالی حماه ادامه داده و بر روستای الحمراء در شمال روستای باب الطاقه پس از نبرد سنگین با تروریست‌های جبهه النصره مسلط شده و در حال پیشروی به سوی حومه جنوبی ادلب است.

خبر تکمیل می شود...

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار