امام جمعه ارومیه خطاب به مسئولان گفت: از هارت و پورت های آمریکا نترسید فقط باید از خداوند ترسید مذاکره با آمریکا سم است و راه نجات ایستادگی است.
کد خبر: ۷۴۵۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ 17 May 2019
رهبری عالم و متقی همچون رهبری ایران در دنیا وجود ندارد

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی امروز در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در جمع کارگزاران اشاره و تصریح کرد: ترس از خدا و تقوا در انتخاب مسؤولان بسیار حائز اهمیت است و در انتخاب نمایندگان نیز مسئله مهمی به شمار می‌رود که نسبت به سایر معیارها بیشتر باید توجه شود.

وی به دیگر صحبت‌های رهبری در این دیدار اشاره کرد و افزود: مسئله تولید باید مورد توجه قرار گیرد و حلقه‌های مفقوده در صنعت شناسایی شود و با کمک به تولید و جلوگیری از قاچاق به پیشرفت کشور کمک شود.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: قدر رهبر معظم انقلاب را باید بدانیم و از صحبت‌های ایشان تبعیت شود چرا که در دنیا چنین رهبر عالم و متقی وجود ندارد و وظیفه همه عمل به محورهایی است که بیان می‌کنند.

وی بیان کرد: سالگرد رحلت عالم مجاهد حجت‌الاسلام حسنی نزدیک است و لازم است همه افراد در سالگرد این عالم شرکت کنند و از نظر شرعی نیز وظیفه است که یاد علمایی که در تربیت ما موثر بوده‌اند، گرامی داشته شود.

قریشی تصریح کرد: در کشور ما ستاد دیه تشکیل شده است و کسانی که بخاطر جرائم غیر عمد در زندان هستند را با جمع آوری کمک از خیرین، از زندان نجات می‌دهند و شرکت در گلریزان‌هایی که برای نجات چنین زندانیانی است بسیار ثواب دارد.

وی افزود: در خصوص زندانیان غیر عمد دو مسئله وجود دارد، یکی گذشت و مغفرت نسبت به جرائم غیر عمد است و دیگری کمک به کسانی است که درگیر این موضوع شده‌اند و در اسلام به این موضوع بسیار سفارش شده است.

امام جمعه ارومیه به آیات و روایات مختلف در خصوص فضیلت‌های ماه رمضان و دعا در این ماه اشاره کرد و گفت: فرصت ماه رمضان فرصتی استثنایی است که باید به خوبی از آن استفاده شود و دعا برای غریبه‌ها و دیگران در این ماه سفارش شده است چرا که صد هزار برابر آن دعا به خود شخص برمی‌گردد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار