با ادامه کارشکنی سفارت انگلیس برای صدور روادید تکواندوکاران کشورمان به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی جهان، میرهاشم حسینی هوگوپوش پرافتخار ایران حضور در این رویداد بزرگ را از دست داد.
کد خبر: ۷۴۵۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ 16 May 2019
به نقل از ورزش سه، بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ منچستر در حالی از صبح امروز آغاز شد که تاکنون ویزای میرهاشم حسینی و عرفان ناظمی از سوی کشور میزبان صادر نشده است.

رقابت‌های اوزان ۵۴- و ۶۸- کیلوگرم در مسابقات قهرمانی جهان فردا (پنجشنبه – ۲۶ اردیبهشت‌ماه) برگزار خواهد شد و آرمین هادی‌پور و میرهاشم حسینی نمایندگان تکواندو کشورمان در این روز هستند؛ این نفرات باید امروز (چهارشنبه – ۲۵ اردیبهشت‌ماه) وزن‌کشی خود را انجام دهند؛ متاسفانه تنها ویزای آرمین هادی پور روز گذشته صادر شد که آرمین صبح امروز راهی منچستر شد، اما میرهاشم حسینی هوگوپوش شایسته و توانمند کشورمان با کارشکنی سفارت میزبان حضور در این رویداد مهم را از دست داد.
 
کارشکنی های سفارت انگلیس، یک شانس ما را گرفت

ویزای آرش فرهادیان رییس سازمان تیم‌های ملی و سجاد مردانی نماینده سنگین وزن کشورمان نیز امروز صادر شد.


علی محمد بسحاق مربی تیم ملی نیز در ایران حضور دارد تا پس از مشخص شدن وضعیت ویزای عرفان ناظمی عازم منچستر شوند.


بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ از امروز (چهارشنبه – ۲۵ اردیبهشت‌ماه) با حضور ۹۷۵ تکواندوکار از ۱۵۰ کشور به میزبانی "منچستر" انگلیس آغاز می‌شود و به مدت ۵ روز ادامه خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار