معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: مرحوم حجت الاسلام و المسلمین شیخ غلامرضا حسنی به عنوان یک الگو در تاریخ آذربایجان مطرح است.
کد خبر: ۷۴۵۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶ 16 May 2019
به گزارش تابناک آذربایجان غربی علی مصطفوی در جلسه هماهنگی سالگرد ارتحال حجت الاسلام حسنی افزود: مرحوم حسنی  در خاطره مردم آذربایجان حک شده است و مردم مجهادت های آن مجاهد نستوه را فراموش نمی کنند.
 
وی با اشاره به زمان برگزاری سالگرد ارتحال مرحوم حسنی، ادامه داد: 2 خرداد 1398 مصادف با روز پنجشنبه مراسم سالگرد ارتحال مجاهد نستوه شیخ غلامرضا حسنی بر سر مزار آن مرحوم برگزار می شود.
 
وی اعلام کرد: این مراسم از ساعت 18.30 تا 20 با سخنرانی سردار اوصانلو و حجت الاسلام والمسلمین سلامتی و با حضور مسوولان استانی برگزار می شود.
 
وی بیان کرد: مسئولان فرهنگی باید با برگزاری نمایشگاه مختص عکس ها و مصاحبه های حجت الاسلام حسنی، نسل حاضر را با مجاهدت های آن مرحوم آشنا کنند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: باید به پاس مجاهدت ها و خدمات بی شائبه چندین ساله ایشان مراسم ارتحال آن مرحوم باعظمت برگزار شود و این امر قدرشناسی مردم آذربایجان را نشان می دهد.
 
مصطفوی اظهار کرد: مسئولان استانی باید با برگزاری مناسب و با عظمت مراسم سالگرد ارتحال مرحوم حسنی به پاس زحمات آن مرحوم ادای دین کنند.
 
حجت الاسلام ناصر خدایاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: مرحوم حسنی افتخار آذربایجان و سرمایه استان است و باید به صورت جدی نخستین سالگرد آن مرحوم با عظمت و مقتدرانه برگزار شود.
 
وی تاکید کرد: برگزاری باشکوه مراسم اقتدار و عظمت حجت الاسلام حسنی را در جامعه را نشان می دهد.
 
به گزارش ایسنا؛ مرحوم حجت الاسلام غلامرضا حسنی شامگاه دوشنبه، 31 اردیبهشت 97 در 91 سالگی دار فانی را وداع گفت.
 
وی نماینده پیشین ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و قبل از آن نماینده مردم این شهر در اولین دوره مجلس شورای اسلامی بود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار