مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: پنج پروژه بازآفرینی شهری با محوریت ساماندهی و توانمندسازی بافت‌های ناکارآمد، تولید مسکن و ارتقای کیفیت زندگی در محلات هدف سردشت اجرا می‌شوند.
کد خبر: ۷۴۵۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷ 15 May 2019
اجرای پنج پروژه‌ بازآفرینی شهری به ارزش ۶۵ میلیارد ریال در سردشت

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، ابراهیم مبارک‌قدم امروز در نشست مشترک با فرماندار و مسؤولان سردشت با اعلام اینکه پنج پروژه بازآفرینی شهری با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال در این شهرستان اجرا می‌شوند، گفت: پروژه‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی، بهسازی معابر شهری، احداث فضای آموزشی به مساحت یک‌هزار و ۶٠٠ مترمربع، احداث سالن ورزشی و ساخت بوستان شهری، این پروژه‌ها را شامل می‌شوند.

وی که به منظور نظارت مستقیم بر روند پیشرفت طرح‌های عمرانی اداره کل راه و شهرسازی استان به سردشت سفر کرده بود، از آغاز عملیات راهسازی در جاده سردشت به بوکان در روزهای آینده خبر داد و گفت: طبق وعده‌ای که در سفر گذشته به مردم سردشت داده شده بود، خوشبختانه مطالعات بهسازی این محور به اتمام رسیده و عملیات اجرایی با توجه به تامین اعتبار به زودی آغاز می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ادامه داد: مطالعات رفع نقاط حادثه‌خیز محور سردشت به پیرانشهر نیز تکمیل شده‌ است.

وی در خصوص روند تکمیل پروژه‌های مسکن مهر سردشت تصریح کرد: تلاش می‌شود بیش از نیمی از ۶١١ واحد مسکن مهر سردشت که در حال حاضر ٧٠ درصد پیشرفت اجرایی دارند، با همکاری و مساعدت شهرداری در هفته دولت امسال تحویل متقاضیان شود.

مبارک‌قدم با بیان اینکه آمادگی کامل برای مشارکت در آماده‌سازی ساخت و سازهای شهری در اداره‌کل راه و شهرسازی استان وجود دارد، اظهار کرد: تفاهم‌نامه اجرایی به وسعت ٢٢ هکتار با شهرداری‌ جهت آماده‌سازی برای ساخت و ساز شهری در این منطقه انعقاد می‌شود.

وی به تجدیدنظر در طرح جامع سردشت اشاره کرد و گفت: طرح جامع این شهرستان با چشم‌انداز ١٠ ساله در مرحله تدوین الگوی توسعه قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی یادآور شد: طرح‌های احداث مجتمع اداری ورزینه سردشت، یادمان مصدومان شیمیایی سردشت، کتابخانه عمومی و پایگاه امداد و نجات جاده‌ای از جمله پروژه‌های ساخت ساختمان‌ و بناهای عمومی است که با نظارت اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اجرا می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار