رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ارومیه با نصب المان های ورزشی آماده میزبانی برای لیگ ملتهای والیبال می شود.
کد خبر: ۷۴۴۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹ 15 May 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی علیزاده امام زاده در جلسه شورا افزود: ۲۴ خرداد زمان برگزاری فضای شهر با نصب المان های ورزشی آماده سازی می شود در شهر ارومیه است و این مسابقات تا ۲۶ خردادماه امسال با حضور تیم های ملی ایران، لهستان، روسیه و کانادا برگزار می شود.

علیزاده امامزاده همچنین در بخش دیگری از سخنانش  تصریح کرد: مدیریت شهری با تمام توان در راستای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات تلاش نموده است و فضای شهر را با نصب المان های ورزشی آماده سازی می کند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: حضرت پور، شریفی ، عبادی پور، معروف، توخته و صالحی بازیکنان ارومیه ای هستند که در ترکیب تیم ملی ایران حضور دارند و این نشان از قدرت والیبال شهر ارومیه را نشان می دهد و امید می رود از فرصت های این مسابقات در جهت معرفی زیبایی ها و سرمایه های شهر ارومیه به جهان نهایت بهره برداری را ببریم.

وی افزود: رنگ آمیزی چراغ ها ، راهروها ، نصب دوربین های مدار بسته، آماده سازی محوطه بیرونی سالن، نصب المانهای ورزشی، هماهنگی با صدا و سیما ، تدابیر نیروهای امنیتی و منعقد نمودن قرارداد هتل برای تیم ها از اقداماتی هستند که مدیریت شهری انجام داده است.

علیزاده در ادامه سخنانش با اشاره به زمینهای ارتش گفت: موضوع زمین های ارتش به جد پیگیری می شود و مقرر گردیده از کل ۷۵ هکتار زمینهای ارتش ۵۰ هکتار آن که مربوط به بافت تاریخی و میراث است حفظ شود.


انتهای پیام

  

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار