مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از احداث 10 باب جایگاه CNG در شهرستان‌های جنوب استان خبر داد.
کد خبر: ۷۴۳۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱ 12 May 2019
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، داود فعال پور در نشستی با خبرنگاران گفت: 10باب جایگاه CNG در شهرستان‌های میاندوآب،بوکان ،مهاباد،نقده وپیرانشهر با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر300 میلیارد ریال در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی تعداد 5 باب از جایگاههای CNG در حال احداث بیش از 90 درصد است تصریح کرد: با بهره برداری از این جایگاهها تعداد جایگاه‌های سی ان جی در سطح منطقه میاندوآب به 58باب خواهد ‌رسید.

فعال پور ادامه داد:باتوجه به استقبال عمومی شهروندان در خصوص استفاده از سوخت پاک وهمچنین صرفه جویی در مصرف بنزین روزانه به صورت میانگین حدود 450 هزار متر مکعب گاز طبیعی در منطقه میاندوآب مصرف می‌شود و با بهره برداری از جایگاه‌های CNG در حال ساخت 100هزار متر مکعب در ساعت به میزان توزیع روزانه گاز طبیعی در این منطقه افزوده خواهد شد.

وی درپایان  با اعلام اینکه 48 جایگاه CNG در منطقه میاندوآب در حال حاضر به توزیع سوخت فعالیت دارند گفت:این تعداد شامل 21 باب جایگاه CNG تک منظوره و27  باب جایگاه دو منظوره است که به صورت شبانه روزی در امر توزیع سوخت پاک  سی ان جی فعالیت دارند.

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار