شهردار خوی گفت : تحولات ساختاری و آماده سازی زیرساخت های ایجاد شهرداری هوشمند از اهداف متعالی برای شهرداری خوی است .
کد خبر: ۷۴۳۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷ 12 May 2019

احداث شهربازی بزرگ تفرجگاه فنایی با حضور سرمایه گذار بخش خصوصی در خوی
به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی محرم اکبرزاده شهردار خوی گفت : با استقرار و توسعه سامانه شهرداری الکترونیکی ، ساختاری متفاوت و پیشرفته و با رویکرد ایجاد شهر هوشمند در قالب دو منطقه شهری، شاهد ارتقای سیستم یکپارچه شهرسازی ، نوسازی ، درآمد و اصناف سرای ۸ ، دبیرخانه ماده ۱۰۰ ، سامانه الکترونیکی شهروندان( Esup )، خودکار سازی ضابطه و درآمد همچنین ایجاد شهرنما خواهیم بود.

شهردار خوی با اشاره به این که سامانه های شهرداری الکترونیکی بر اساس ماده ۴۶ قانون توسعه برنامه ششم صورت می گیرد اضافه نمود : ارائه کلیه خدمات برای شهروندان با الکترونیکی شدن امور مربوط به عواض ها و پرداختی های مختلف، ارائه کلیه ضوابط طرح تفصیلی از قبیل نوع کاربری ملک ، میزان عقب نشینی ، سطح اشغال ، سطح تراکم، عوارض های مربوط به ملک همچون عوارض ساختمانی ، عوارض پسماند ، عوارض نوسازی از طریق سامانه الکترونیکی شهروندان( Esup )، برای کاهش مراجعات شهروندان به شهرداری با این سامانه ها میسر می گردد.

اکبرزاده همچنین تصریح کرد : شفاف سازی اطلاعات ، هوشمند سازی کلیه محاسبات و پرداختی ها در بخش های مختلف مربوط به خدمات شهرداری نیز با استقرار سامانه هوشمند شهرداری صورت می پذیرد.

وی همچنین گفت : یکی از سامانه های مهم این سیستم هوشمند ، سامانه شهرنما می باشد که عکسبرداری ۳ بعدی از تمامی معابر و املاک سطح شهر بصورت پانوراما در قالب شهرنما و دسترسی آن برای شهروندان است که از اهداف این سامانه نیز می توان به راه اندازی سیستم گردشگری مجازی خوی، استفاده از این سیستم در مدیریت بحران و بازدید از وضعیت ظاهری معابر و املاک شهر اشاره کرد.

شهردار خوی اضافه کرد : حذف سیستم کاغذی و انتقال تمامی مراحل ارائه خدمات برای شهروندان با امضای الکترونیکی و استقرار سیستم PAPERLESS از مزایای سامانه های هوشمند شهرداری خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار