اولین جلسه کمیته زنان دفاع مقدس شورای هماهنگی حفظ آثاردفاع مقدس به ریاست پریسا علیلو مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری آذربایجان غربی برگزار شد.
کد خبر: ۷۴۳۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸ 11 May 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی پریسا علیلو مدیرکل امور بانوان و خانواده استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: برنامههای که با موضوعات ارزشها انقلاب اسلامی برگزار میشود باید دارای جاذبه و ذائقه مردم باشد.

معاون امور بانوان وخانواده استانداری آذربایجان غربی گفت:مردم باید قدر این روزها را بدانند و رویدادهای این حماسه بزرگ را به نسلهای جوانتر منتقل کنند.

علیلو برای انتقال ارزش های فرهنگی به نسل جدید تاکید کرد و افزود:همه ما باید در انتقال ارزشهای گوناگون انقلاب به نسل جدید تلاش و دقت کنیم،فرهنگ سازی فتح خرمشهر سبب می‌شود که انقلاب و جامعه ما بیمه شود.

مدیر کل امور بانوان وخانواده استانداری آذربایجان غربی برنامه های سالروز فتح خرمشهر را اینگونه بیان کرد:دیدار با نماینده ولی فقیه در استان،برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع زن و دفاع مقدس،غبارروبی مزار شهداء،دیدار با خانواده معزز شهداء مدافع حرم،برگزاری مراسم‌احیاءدر مزار شهداء و شرکت در نماز عبادی وسیاسی جمعه،مسابقه کتاب خوانی،اکران فیلم با موضوع زن در دفاع مقدس،بزرگترین نقاشی با شعار سال و شعار ماپیروزیم از برنامه های مصوب شده این جلسه بود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار