علی‌اصغر مجرد گفت: ملی‌پوشان نسبت به سال‌های گذشته تمرینات پر فشارتری را پشت سر می‌گذارند و من هم تلاش می‌کنم تا در ترکیب نهایی تیم ملی والیبال باشم.
کد خبر: ۷۴۳۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ 11 May 2019

به گزارش تابناک سرعتی‌زن جوان والیبال ایران در گفت و گو با ایسنا، درباره شرایط اردوهای تیم ملی والیبال توضیح داد: همانطور که شاهد بودید روزهای خیلی سختی را در اردوها داشتیم و تمرینات پر فشاری پشت سر گذاشتیم. تمرینات سخت بود اما خوشبختانه مصدومیت‌های آنچنانی نداشتیم و بعد از آن تمرینات سخت الان یک مقدار فشار اردوها کمتر شده و همه بازیکنان آمادگی جسمانی خوبی دارند.

او با اشاره به تفاوت تمرینات امسال تیم ملی والیبال نسبت به سال‌های گذشته، اظهار کرد: تمرینات صد در صد هر سال متفاوت است اما امسال در اوایل شرع تمرینات فشار اردوها خیلی زیاد بود اما خوشبختانه از ابتدا همه ملی‌پوشان شرایط خوبی داشتند و الآن هم از شرایط جسمانی و روحی قابل قبولی برخورداریم.

ملی‌پوش جوان تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی می‌تواند نتایج خوبی را در لیگ ملت‌ها و انتخابی المپیک کسب کند؟ اظهار کرد: خدا را شکر همه ملی‌پوشان و حتی من، خودمان را با شرایط اردوها وفق داده‌ایم و برای کسب بهترین نتیجه تمرین می‌کنیم. ان‌شاءالله برای کسب نتیجه قابل قبول پا به مسابقات می‌گذاریم تا پرچم ایران را بالا ببریم.

سرعتی‌زن جوان تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند در این رقابت‌ها به میدان برود؟ اظهار کرد: کار خیلی سخت است اما، همه تلاشم را می‌کنم که در تیم باشم. سال گذشته یک مدت نبودم اما امسال بهترین تمرینات را انجام می‌دهم تا در ترکیب نهایی تیم ملی باشم و حتی بازی کنم. مهم‌تر از هر چیزی هم باید بگویم که من و همه ملی‌پوشان امیدواریم تیم ملی به موفقیت برسد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار