مرحله پایانی پرداخت سود سهام عدالت عملکرد سال ۱۳۹۶ مربوط به مشمولان شامل کارکنان دستگاه‌های اجرایی و بازنشستگان از فردا (شنبه بیست و یکم اردیبهشت) آغاز می‌شود.
کد خبر: ۷۴۳۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲ 10 May 2019

به گزارش تابناک، مرحله پایانی پرداخت سود سهام عدالت عملکرد سال مالی ۱۳۹۶ شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت مربوط به آخرین گروه مشمولان شامل کارکنان و شاغلین دستگاه‌های اجرایی و خانواده‌های آنها و همچنین بازنشستگان صندوق‌های بازنشستگی، کشوری، لشگری و تأمین اجتماعی از فردا (شنبه بیست و یکم اردیبهشت) آغاز می‌شود.

در این مرحله ۱۱ میلیون نفر از مشمولان، سود سهام عدالت خود را که در مجموع حدود ارزش آن به هزار میلیارد تومان بالغ می‌شود، دریافت خواهند کرد و از ۳۵ بانک و مؤسسه‌ای که مشمولان شماره شبای خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کرده‌اند، از روز شنبه (فردا)، ۲۹ بانک و مؤسسه مالی به مرور پرداخت سود سهام عدالت را آغاز می‌کنند.

طبق اعلام سازمان خصوصی‌سازی، مشمولان دیگر گروه‌های سهام عدالت که پیش از این شماره شبای بانکی خود را در سامانه سهام عدالت وارد کرده و به تائید بانک عامل مربوط رسیده باشد و تا کنون در چند مرحله قبل سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده‌اند نیز همزمان با مشمولان این دوره سود سهام عدالت خود را دریافت خواهند کرد.

براین اساس، با اجرای اقدامات واریز سود و پرداخت آن در این مرحله به حدود ۱۱ میلیون نفر از مشمولین، مجموعه بیش از ۴۱ میلیون نفر از جمعیت کشور که مشول سهام عدالت بوده و اطلاعات شماره حساب بانکی خود را نیز به سامانه سهام عدالت ارائه و تائیدیه دریافت کرده‌اند، به طور کامل از دومین نوبت پرداخت سود سهام عدالت پس از تسویه حساب این سهام با دولت برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار