رئیس امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از شرکت ۱۲۰۰ نفر در مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف خبر داد و گفت: ارومیه، مهاباد و نقده به ترتیب بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان را به خود اختصاص داده‌اند.
کد خبر: ۷۳۹۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷ 29 April 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حافظ ابراهیمی، رئیس امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، ، با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف، اظهار کرد: در مجموع ۱۲۰۰ نفر از سراسر استان در این مرحله از مسابقات شرکت کرده‌اند. 
وی با اشاره به اینکه ارومیه، مهاباد و نقده به ترتیب بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان را به خود اختصاص داده‌اند، افزود: این دوره از مسابقات در ارومیه، شوط، چایپاره و نقده بصورت همزمان ۱۲ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و در شهرستان خوی نیز ۳ و ۴ اردیبهشت ماه برگزار شده است.
ابراهیمی یادآور شد: مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در شهرستان مهاباد ۸ و ۹، تکاب ۱۲ و ۱۳، میاندوآب ۱۱ و ۱۲، سلماس و ماکو ۱۰ و در شهرستان بوکان نیز ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه مرحله استانی مسابقات نیز تیر ماه سال جاری برگزار می‌شود، تصریح کرد: رده سنی شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات بالای ۱۸ سال بوده و شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء و ۲۰ جزء و ترتیل، قرائت، دعاخوانی، اذان و گروه تواشیح به رقابت می‌پردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار