معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار ارومیه گفت: باید مهاجرت از روستاها به حداقل برسد.
کد خبر: ۷۳۷۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱ 24 April 2019

به گزارش تابناک  آذربایجان غربی زهرا روحی در جلسه هماهنگی اجرای طرح "یک روستا یک محصول" افزود: باید برنامه ریزی و اقدامات لازم برای اجرای صحیح طرح "یک روستا یک محصول" در سطح شهرستان صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه به کارگیری جوانان تحصیل کرده و متخصص در روستاها ضروری است اظهار کرد: شناسایی پتانسیل های مختلف روستاهای شهرستان ضروری است چرا که باید بستری فراهم شود که مهاجرت از روستاها به حداقل برسد.

روحی با تاکید براینکه اقدامات قابل توجهی در راستای توسعه پایدار روستاهای شهرستان انجام شده است اظهار کرد: اجرای درست طرح "یک روستا یک محصول"، نیاز به همراهی مستمر بخشداران، ادارات و دهیاران دارد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار ارومیه با بیان اینکه اشتغال روستایی و توانمندسازی روستاها، یک فرصت ارزشمند است که نباید بخشداران و دهیاران از این موضوع غافل شوند گفت: برنامه ریزی برای درآمدزایی زنان سرپرست خانوار در روستاها باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

روحی ادامه داد: یک ساختار حمایتی برای روستاییان در طرح "یک روستا یک محصول" پیش بینی شده که از این فرصت باید برای بهبود معیشت روستاییان بیشترین استفاده را کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار