فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی از امنیت بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۷۳۷۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷ 23 April 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،سردا حبیب شهسواری در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ماکو که امروز با حضور مسئولان استان، شهرستانی و جمع کثیری از مردم ولایتمدار ماکو در مسجد ولی عصر ماکو برگزار شد با اشاره به اینکه  امنیت بسیار حائز اهمیت بوده و از اولویت اول برخوردار است تاکید کرد:  آذربایجان امروز از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه پاسدار و سپاهی از دل مردم و برای مردم است افزود: سپاه امنیت سرمایه گذاری را در آذربایجان غربی تامین نموده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا سپاه پاسداران را در فهرست گروههای تروریستی قرار داده است تصریح کرد: ترامپ با این عمل خود باعث شد کسانی که سپاه پاسداران را هم نمی شناختند با آن آشنا شدند و با تحقیق آن واقعیت را درک کردند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با اشاره به نقشه های شوم دشمنان در منطقه علیه اسلام و نظام حق الهی اظهار کرد: دشمنان در تلاش برای ایجاد شکاف در بین مردم و مسئولان هستند ولی به لطف خداوند هموارع نقشه هایشان نقش بر آب شده و خواهد شد.

سردار شهسواری با اشاره به حادثه سیل در برخی استان های کشور افزود: در حادثه سیل اخیر دنبال مقصر نباشیم، حضور مردم و نیروهای مسلح در کنار هم حماسه ای عظیم را رقم زده است.

به گزارش ایسنا؛ طی مراسمی از زحمات سرهنگ پاسدار محمد حسین باقرلو قدردانی و حکم فرماندهی سپاه ماکو به سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری ابلاغ شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار