فرمانده نیروی هوایی ارتش ایران تصریح کرد: اگر دشمن علیه ایران ماجراجویی و حماقت کند به شدیدترین نحو ممکن به آن پاسخ خواهیم داد.
کد خبر: ۷۳۵۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ 18 April 2019

امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» در حاشیه مراسم رژه 29 فروردین در جمع خبرنگاران اظهارداشت: به عنوان نیروهای مسلح در بالاترین سطح آمادگی قرار داریم.

وی تاکید کرد: با توجه به آگاهی که دشمن از توان نظامی ما دارد گمان نمی‌کنم کسی جرات ماجراجویی و حماقت علیه ما را داشته باشد اما اگر این حماقت صورت بگیرد ما به شدیدترین نحو ممکن پاسخ خواهیم داد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در بخش دیگری از صحبت های خود در رابطه با نمایش هوایی جنگنده کوثر در رژه بیان کرد: نمایش امروز کوثر، هم توان آموزشی بالای ما در پرورش خلبانان متبحر با قدرت مانور بالا و هم توان مثال‌زدنی مهندسین صنعتی ما در ساخت هواپیمای جنگنده را نشان داد.

امیر نصیرزاده ادامه داد: امسال که به نام «رونق تولید» نامگذاری شده است، تعداد هواپیمای بیشتری از نوع کوثر را تولید خواهیم کرد و امیدواریم در رژه سال آینده تعداد بیشتری از این جنگنده شرکت کنند.

وی با بیان اینکه بسیاری از قابلیت‌های جنگنده کوثر در میدان رژه امروز قابل نمایش نبود، عنوان کرد: اگر امروز شرایط و فضا مناسب‌تر بود و موانع زمینی کمتری وجود داشت، امکان نمایش‌های فوق‌العاده‌تری از جنگنده کوثر در مراسم رژه امروز وجود داشت.

فرمانده نهاجا با اشاره به مهارت خلبانان ایرانی عنوان کرد: اگر من امروز خلبانان را کنترل نمی‌کردم، نمایش‌ها و مانورهای بسیار زیبا و جذاب‌تری را نمایش می دادند.

منبع: برنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار