سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ماه مبارک رمضان در استان از ماه آینده اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۷۳۵۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴ 17 April 2019
نظارت بر بازار آذربایجان‌غربی به مناسبت ماه رمضان تشدید می‌یابد

به گزارش تابناک آذربایجان غربی محمد دهقان  با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه رمضان و افزایش تقاضا برای مواد غذایی به ویژه انواع نان، اقلام لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزیجات، حلیم و شیرینی‌های پرمصرف، پایش مستمر بازار استان در این ایام انجام می‌شود.

وی افزود: تامین و توزیع به‌هنگام کالاهای پرتقاضای ماه مبارک رمضان با هدف تسهیل و تسریع در تامین و دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب نیز با جدیت پیگیری خواهد شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی وخدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی با هماهنگی و هم‌افزایی اتاق‌های اصناف به ویژه در سطوح خرده‌فروشی و استفاده حداکثری از ظرفیت توان بازرسان شاغل در حوزه نظارت بر بازار و ناظرین افتخاری و برنامه‌ریزی برای انجام گشت‌های مشترک و هدفمند با سایر دستگاه‌های ذی‌ربط در طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ایام ماه رمضان از 15 اردیبهشت ماه تا 14 خرداد ماه در استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این ایام نظارت بر نمایشگاه‌های طرح ضیافت و استقرار بازرسان مقیم متضمن هماهنگی با ادارات تعزیرات حکومتی برای استقرار شعبه رسیدگی کننده به شکایات مردمی در نمایشگاه است، بیان کرد: علاوه بر آن، نظارت بر توزیع کالاهای اولویت‌دار و فروش‌های فوق‌العاده اعم از اصناف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اتحادیه‌های سراسری مصرف کارکنان دولت، فروشگاه‌های بزرگ رفاه، زیتون، جانبو و شهروند نیز انجام خواهد شد.

دهقان تصریح کرد: نظارت ویژه بر ترازوهای مرغ‌فروشان در زمینه کم‌فروشی، تقلب و تبلیغات خلاف واقع آنها و نیز تشریح اهداف و کیفیت اجرای طرح نظارتی توسط مسؤولین ذی‌ربط سازمان و سایر دستگاه‌های استانی از طریق رسانه‌ها نیز در طرح تشدید نظارت بر بازار ایام ماه رمضان پیش‌بینی شده است.

وی خاطر نشان کرد: هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی و تقلب، عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب و یا هر تخلف دیگر با شماره تلفن 124ستاد خبری اداره مشارکت‌های مردمی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از ساعت 7:30 صبح تا 20 بعدازظهر به صورت تلفنی یا حضوری تماس بگیرند تا در اسرع وقت رسیدگی‌های لازم انجام شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار