نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: امروز ارتش ما به یک نیروی بسیار قدرتمند انقلابی و همواره مردمی تبدیل شده است که مهترین هدفش صیانت از خاک ایران اسلامی با الهام از آموزه‌های دینی و پای‌بندی به آرمان‌های انقلاب و شهدا است.
کد خبر: ۷۳۵۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۴ 16 April 2019
امروز ارتش به یک نیروی بسیار قدرتمند انقلابی و مردمی تبدیل شده است

به گزارش تابناک آذربایجان غربی به تقل از فارس حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان و کارکنان یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا، اظهار کرد: جایگاه ارتش بعد از انقلاب با تدبیر و ذکاوت امام خمینی (ره) در بین مردم تثبیت شد و با فرماندهی منسجم و ولایی بعد از انقلاب شاهد نقش موثر و کارآمد ارتش در کشور هستیم و این بیانگر این نکته مهم است که بحمدالله ارتش در مسیر امام و انقلاب و ولایت است.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی بیش از چهار دهه است که با تمام توان خود به دنبال فروپاشی انقلاب اسلامی هستند اما با هوشیاری مردم و با بصیرت درایت و راهنمایی رهبر معظم انقلاب و تلاش شبانه‌روزی نیروهای نظامی و انتظامی تمام توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شده است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول دفاع مقدس و بعد از آن شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده و تلاش‌های زیادی در حفظ امنیت و ارتقای توان دفاعی در نیروهای زمینی، دریایی و هوایی انجام داده که جا دارد از تلاش‌های ارتش در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان زلزله در مناطق مختلف کشور نیز تشکر و قدردانی کرد.

وی ۲۹ فروردین را یادآور رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های دلیر مردان ارتش عنوان کرد و افزود: امروز ارتش ما به یک نیروی بسیار قدرتمند انقلابی و همواره مردمی تبدیل شده است که مهترین هدفش صیانت از خاک ایران اسلامی با الهام از آموزه‌های دینی و پای‌بندی به آرمان‌های انقلاب و شهدا است.

قریشی با بیان رشادت‌ها و شجاعت‌های ارتش در مقاطع حساس تاریخی انقلاب، اظهار کرد: متاسفانه آنطور که شایسته این رشادت‌ها و تلاش‌ها بوده، نتوانستیم عملکرد عزیزان در ارتش را به درستی به مردم منتقل کنیم، پس لازم است فرماندهان ارتش در انعکاس درست و به موقع فعالیت‌هایشان تلاش بیشتری انجام دهند تا مردم در جریان این تلاش‌ها قرار بگیرند.

وی با بیان اتحاد و اتفاق در بین نیروهای مسلح کشور تصریح کرد: بحمدالله با مدیریت‌های عالمانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب رابطه برادری و اخوت عمیقی در بین همه نیروهای مسلح دیده می‌شود که باید شکرگزار این نعمت بزرگ باشیم.

دشمنان فکر تجاوز به خاک ایران اسلامی را از سر خود بیرون کنند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا هم در این دیدار به آمادگی و اقتدار ارتش اشاره کرد و افزود: دشمنان بدانند که اگر روزی فکر تجاوز به خاک ایران اسلامی را در سر بپرورانند ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح با خون خود از این خاک صیانت خواهد کرد.

علی حاجیلو با اشاره به فرا رسیدن روز ارتش و اقتدار این نیرو اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران روز به روز آماده‌تر و کارآمدتر به دنبال رفع موانع پیشرفت و افزایش توان دفاعی حرکت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ارتش با تدبیر و ژرف‌نگری امام راحل در 29 فروردین جان تازه یافت و به عنوان بازو مسلح و شمشیر ولایت در خدمت انقلاب نوپا و نظام جمهوری اسلامی قرار گرفت.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا با تاکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمامی حوادث و بحران‌ها، تهدیدهای نظامی و امنیتی همیشه موفق بوده، بیان کرد: ارتش ایران اسلامی بستر و زمینه امنیت پایدار که زیر ساخت توسعه پایدار بوده، را فراهم کرده و دشمنان را مستاصل و ناامید کرده است.

وی اقدام خبیثانه دولت آمریکا در تروریست خواندن سپاه را محکوم کرد و افزود: همه ما پاسدار ارزش‌ها و آرمان‌های امام و شهدا هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار