محرم اکبرزاده شهردار خوی گفت : قرارداد بزرگترین پروژه سرمایه گذاری تجاری ، عمرانی، رفاهی و درمانی سعدیه در چهل سال اخیر خوی امضاء شد .
کد خبر: ۷۳۵۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹ 15 April 2019

قرارداد بزرگترین پروژه سرمایه گذاری شهرداری خوی در چهل سال اخیر  امضا شد
به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی محرم اکبرزاده شهردار خوی گفت : تحولات شهری در عرصه های فرهنگی، عمرانی و رفاهی دارای مولفه های مختلفی است که با هدف گذاری و تدوین چشم انداز بلند مدت شکل می گیرد.

اکبرزاده با اشاره به روند توافقات صورت گرفته افزود: امروز شاهد امضای قرارداد پروژه ای هستیم که خواهد توانست بعنوان بزرگترین پروژه سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی شهرداری خوی، مهمترین زمینه تحولات عمرانی،رفاهی،خدماتی و درمانی خوی بوده و با توجه به حجم پروژه بزرگترین پروژه عمرانی شهرداری خوی در طول نیم قرن گذشته باشد.

شهردار خوی افزود: عرصه ملکی این پروژه بیش از ۱۰ هزار مترمربع و زیر بنای آن ۶۰۴۰۰ متر مربع بوده و برای اولین بار در تاریخ شهرداری، پروانه ساخت برای چنین پروژه ای صادر می شود.

وی تاکید کرد: این پروژه دارای دو طبقه پارکینگ به وسعت ۱۷۲۵۵ متر مربع بوده که برای پارک ۶۰۰ خودرو احداث می شود و طبیعتا با توجه به اینکه احداث و یا ایجاد پارکینگ خودرو در شهر از جمله وظایف شهرداری است ، احداث پارکینگ با این وسعت در بخش مرکزی شهر قطعا تاثیر بسزایی در کاهش معضلات ترافیکی داشته و یکی از مولفه های ارزشمند این پروژه است.

اکبرزاده گفت: طبقات اختصاصی خدماتی تجاری، شهربازی و رفاهی خواهد توانست بخش زیادی از نیازهای شهروندان در این حوزه ها را تامین نماید.

شهردار خوی اذعان نمود : یکی از مولفه های ارزشمند دیگر این پروژه احداث طبقه درمانی است که با توجه به طراحی های صورت گرفته خواهد توانست یکی از مهمترین گام های لازم در رفع مشکلات درمانی و ساماندهی این حوزه برداشته شود

وی اضافه نمود : با عنایت به افزایش فضا و مراکز درمانی در خوی و راه اندازی این طبقه ویژه ، شاهد تحولات خوبی در خصوص جذب و توسعه توریسم درمانی خواهیم بود.

شهردارخوی گفت: مدت زمان اجرای این پروژه ۴ سال بوده و در کنار این مجموعه عظیم خدماتی، درمانی، رفاهی و تجاری، ساختمان ایستگاه آتش نشانی شهرداری نیز در دو طبقه به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع طی یکسال اول پس از عقد قرارداد احداث می شود.

گفتنی است قرارداد پروژه سرمایه گذاری مجتمع بزرگ تجاری ، خدماتی ، رفاهی و درمانی سعدیه روز دوشنبه ۲۶ فروردین ماه با حضور غلامرضا بهاری سرمایه گذار خویی در محل دفتر محرم اکبرزاده شهردار خوی به امضا رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار