سخنگوی مسابقات لیگ جهانی والیبال در ارومیه گفت: رئیس فدراسیون جهانی والیبال 25 خرداد در ارومیه حاضر می‌شود.
کد خبر: ۷۳۴۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ 15 April 2019
رئیس فدراسیون جهانی والیبال به ارومیه سفر می‌کند

به گزارش تابناک آذربایجان غربی کیومرث پورایراندوست با اشاره به میزبانی هفته سوم مسابقات لیگ جهانی والیبال توسط ارومیه اظهار کرد: میزبانی ارومیه در لیگ جهانی ماورای میزبانی سایر استان‌ها بوده چون گروهی که ارومیه میزبان آن است به گروه مرگ مشهور بوده و گروه بسیار دشواری است.

وی تصریح کرد: چهار تیم قدرتمند دنیا در این گروه قرار داشته و برای مثال کانادا تیم سوم جهان بوده و لهستان و روسیه نیز چندین مرتبه قهرمان المپیک یا جهان شده‌اند.

سخنگوی مسابقات لیگ جهانی والیبال در ارومیه افزود: بر این اساس، با توجه به رایزنی‌های استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و با مساعدت فدراسیون والیبال، قرار شد برای نخستین مرتبه در طول تاریخ ورزش والیبال، رئیس فدراسیون جهانی نیز 25 خرداد در ارومیه حاضر شود.

وی بیان کرد: این مسابقات از 24 تا 26 خرداد ماه در ارومیه برگزار شده و تیم‌ها سه روز پیش از آغاز رسمی مسابقات وارد ارومیه می‌شوند و یک روز پس از پایان مسابقات، این شهر را ترک می‌کنند.

پورایراندوست ضمن تقدیر از استاندار آذربایجان‌غربی و مسوولان ارشد استانی گفت: خوشبختانه با تلاش مسوولان، کف‌پوش سه رنگ مورد تایید فدراسیون جهانی والیبال خریداری و هم‌اکنون در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه موجود است.

وی با اشاره به عقد قرارداد با هتل‌ها توسط شهرداری ارومیه اظهار کرد: باید از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه تقدیر کرد و علاوه بر آن، برای آمادگی هر چه بهتر به منظور برگزاری شایسته مسابقات، چارت سازمانی و چارت برگزاری مسابقات آماده شده و ابلاغ‌ها صادر و تحویل داده شده است.

سخنگوی مسابقات لیگ جهانی والیبال در ارومیه بیان کرد: موضوع آماده‌سازی سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه نیز در مرحله عقد قرارداد با پیمانکار است تا کارها به سرعت پیش رود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار