سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه توزیع گوشت در آذربایجان‌غربی از 21 اسفند سال گذشته آغاز شده است گفت: تاکنون بیش از 394 تن کیلوگرم گوشت در بین مردم استان توزیع شده است.
کد خبر: ۷۳۴۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴ 14 April 2019
394 تن گوشت در بین مردم آذربایجان‌غربی توزیع شد

به گزارش تابناک آذربایجان غربی محمد دهقان عصر امروز در جلسه تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه توزیع گوشت در آذربایجان‌غربی از 21 اسفند سال گذشته آغاز شده است اظهار کرد: تاکنون بیش از 394 تن کیلوگرم گوشت در بین مردم استان توزیع شده است.

وی در ادامه با اشاره به آمار سال گذشته نظارت و بازرسی در استان بیان کرد: در این مدت تعداد 204 هزار و 50 مورد بازرسی صنفی و غیرصنفی انجام شده و ارزش ریالی تخلفات مکشوفه چهار هزار و 75 میلیارد ریال بوده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به وجود هزار و 376 انبار و سردخانه سطح استان افزود: در این زمینه چهار هزار و 25 هزار بازرسی انجام و 146 مورد پرونده با عناوینی همچون احتکار و گران فروشی تشکیل شد و ارزش ریالی تخلفات نیز 945 میلیارد ریال بوده است.

دهقان به بازرسی از کالاهای اساسی اشاره کرد و گفت: در گوشت قرمز پنج هزار و 591 مورد بازرسی با 145 مورد تخلف صورت گرفته، گوشت مرغ با هفت هزار و 154 مورد بازرسی با 165 پرونده تخلف، تخم مرغ با سه هزار و 556 مورد بازرسی با 38 پرونده تخلف، شکر پنج هزار و 660 مورد بازرسی با 143 پرونده تخلف و برنج وارداتی با پنج هزار و 902 بازرسی و 77 پرونده تخلف به ثبت رسیده است.

وی اظهار کرد: در سال گذشته گشت‌های مشترک با اداره تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف، پلیس آگاهی، سپاه، شبکه بهداشت و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به  تعداد دو هزار و 391 مورد انجام شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در مجموع در سطح استان پنج هزار و 316 مورد شکایت مردمی دریافت شده و از این تعداد شکایت واصله 39 درصد منجر به احزاز تخلف و 57 درصد غیرمتخلف بوده و چهار درصد آن نیز در دست بررسی است.

وی بیان کرد: در موضوع مبارزه با قاچاق کالا نیز در سال گذشته پنج هزار و 858 مورد بازرسی صنفی و دو هزار و 38 مورد بازرسی غیرصنفی انجام شد و در مجموع هفت هزار و 796 مورد بازرسی صنفی و غیرصنفی در مسئله مبارزه با قاچاق کالا انجام شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار