مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی با اشاره به میزان سیب و پرتقال موجود در انبارها و سردخانه‌های سطح استان گفت: 100 تن پرتقال و 150 تن سیب و در مجموع 250 تن ذخیره میوه در استان وجود داشته و وضعیت فروش یا صادرات آنها نیز مشخص نیست.
کد خبر: ۷۳۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳ 14 April 2019
250 تن سیب و پرتقال در سردخانه‌های آذربایجان‌غربی ذخیره است

به گزارش تابناک آذربایجان غربی احمد دهقان عصر امروز در جلسه تنظیم بازار استان اظهار کرد: در سال گذشته میزان گوشت توزیعی اعم از گوشت قرمز، سفید، منجمد و وارداتی در استان هزار و 330 تن بوده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن سه هزار و 717 تن برنج وارداتی تخصیص یافته بوده که 572 تن از آن با توجه به اینکه باید از تهران تامین می‌شده و با توجه به عدم تامین مالی توسط مباشر تاکنون تامین نشده اما این موضوع در حال پیگیری است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی با اشاره به توزیع شکر در استان افزود: در این رابطه پنج هزار و 929 تن سهمیه تخصیص و در کل استان توزیع شد و 400 تن نیز در استان خراسان رضوی بوده که مباشر در حال انتقال به استان است.

وی به میزان ذخایر نهاده‌های دامی در آذربایجان‌غربی اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون 634 تن سویا، 22 هزار و 657 تن ذرت و پنج هزار و 982 تن جو به عنوان ذخایر راهبردی در استان وجود داشته و اخیرا نیز 50 تن گوشت منجمد عصاره برای توزیع اعلام شده است.

دهقان در ادامه با بیان میزان سهمیه شکر برای زنبورداران استان اظهار کرد: تاکنون یک هزار و 227 تن شکر برای زنبورداران سهمیه داده شده و سهمیه نخست که 827 تن بود در بین شهرستان‌ها توزیع شده اما 400 تن مابقی در اختیار اتحادیه‌ها قرار گرفته تا خود توزیع کنند.

وی در ادامه با اشاره به میزان سیب و پرتقال موجود در انبارها و سردخانه‌های سطح استان تصریح کرد: در این رابطه 100 تن پرتقال و 150 تن سیب ذخیره وجود داشته و وضعیت فروش یا صادرات آنها نیز مشخص نیست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار