تیم ملی والیبال ایران دومین هفته از تمرینات خود را هم در سکوت کامل خبری از امروز آغاز کرد.
کد خبر: ۷۳۴۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ 13 April 2019

پس از اتمام رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور کادر فنی تیم ملی دست به کار شد و نفرات مدنظرش را برای حضور در اردوها اعلام کرد. طبق برنامه قرار شد تا اردوی تیم ملی از 19 فروردین ماه آغاز شود و بر همین اساس ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال بامداد یکشنبه 18 فروردین ماه وارد تهران شد تا اولین تمرین تیم ملی را زیر نظر بگیرند. دراگان کوبیلسکی مربی و دنیل میسیچ بدنساز تیم ملی ایران، در این سفر او را همراهی کردند.

سرانجام تیم ملی ایران برای حضور در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2019 اولین مرحله اردوی آماده‌سازی خود را در تهران برگزار کرد؛ اردویی که در روز نخست آن کادر فنی با بازیکنان جلسه‌ای برگزار کرد. والیبال‌های سال‌ها عادت کرده بودند که آغاز اردوهای تیم ملی با انتشار عکس و خبر‌های متعدد همراه باشد تا همه علاقمندان و اصحاب رسانه از شرایط تیم ملی و ملی‌پوشان با خبر شوند، اما امسال گویا شرایط متفاوت است و آقایان در فدراسیون علاقه‌ای به انتشار خبر درمورد شرایط تیم ملی ندارند!

یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی درخصوص شرایط حاکم بر تیم ملی و فدراسیون می‌گفت «وقتی جلسه بازیکنان با ایگور آغاز شد از عدم حضور عکاس و خبرنگاران تعجب کردم و شخصاً به روابط عمومی فدراسیون مراجعه کرده و خواستم که حداقل چند عکس به یادگار از ما بگیرند!»

امروز تمرین تیم ملی والیبال ایران وارد دومین هفته خود می‌شود و جالب اینجاست که هیچ خبر، گزارش یا مصاحبه‌ای از شرایط تیم ملی منتشر نشده و اجازه حضور در تمرینات هم به خبرنگاران داده نشده تا کولاکوویچ و شاگردانش غریبانه در آزادی کار خود را ادامه دهند. با توجه به اینکه موضوعات مختلفی پیرامون برنامه‌ها و مسابقات تیم ملی وجود دارد هواداران و رسانه‌ها می‌خواهند بدانند که چه اتفاقاتی قرار است رخ دهد. 

کارشناسان باید بدانند که کولاکوویچ در جلسه ابتدایی چه نکاتی را به بازیکنان تذکر داده است. علاقمندان می‌خواهند نظر سرمربی درباره حضور ملی‌پوشان شهرداری ورامین همراه با این تیم در جام باشگاه‌های آسیا را بدانند. سوالی هم در خصوص نظر سرمربی درمورد حضور بازیکنان مشترک بین تیم ملی جوانان و بزرگسالان وجود دارد. با توجه به مسابقات پیش‌روی تیم ملی  مدل تمرینی ملی‌پوشان چگونه است؟ تقسیم‌‌بندی ملی‌پوشان برای انجام تمرینات به چه شکل است؟ کدام بازیکنان با مصدومیت استارت زدند و شرایط جسمی سایر بازیکنان چگونه است؟ خیلی‌ها هم بی‌صبرانه منتظر حضور لژیونرها هستند و می‌خواهند بدانند که تاریخ ورود آنها به ایران چه زمانی است. تمام این‌ها و هزار سؤال دیگر موضوعاتی است که روابط عمومی فدراسیون درخصوص آنها حتی یک خط خبر هم منتشر نکرده و به خبرنگاران هم اجازه حضور در تمرینات داده نشده است.

داوری امروز به همراه اعضای کمیته برگزاری، جهت بازدید از اقدامات صورت گرفته برای میزبانی لیگ ملت‌ها، وارد شهر ارومیه شد و مشخص نیست چرا او تلاش می‌کند تا به قول معروف با یک دست چند هندوانه بردارد! ظاهراً آقای سرپرست درک درستی از شرایط کنونی و اتفاقاتی که در حال رخ دادن است ندارد؛ روابط عمومی فدراسیون هفته گذشته از سمت خود استعفا کرد و گویا داوری همچون انتخاب دبیر عجله‌ای برای انتخاب روابط عمومی جدید ندارد. ادامه این شرایط می‌تواند پیامدهای بسیار بدی برای والیبال در سال حساس منتهی به رقابت‌های انتخابی المپیک داشته باشد.

در حال حاضر امیرحسین فلاحت‌خواه، جواد کریمی، علی رمضانی، پوریا یلی، سعید رنجبر، سلیم چپرلی، میثم صالحی، پوریا فیاضی، امیرحسین اسفندیار، علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی، سیدمحمد موسوی عراقی، مسعود غلامی، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا مؤذن نفرات حاضر در اردو هستند. با این حال تکلیف بازیکنان مشترک با تیم ملی جوانان و زمان حضور لژیونرها هنوز مشخص نیست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار