مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی تاکید کرد: کمیته امداد آذربایجان‌ غربی و سپاه پاسداران استان در راستای محرومیت‌زدایی از جامعه اسلامی و خدمات‌رسانی به فقرا، رابطه‌ای ناگسستنی دارند.
کد خبر: ۷۳۳۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ 11 April 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی عزیز سهندی، مدیر کل کمیته امداد آذربایجان‌ غربی،  اظهار کرد: کمیته امداد استان و سپاه پاسداران آذربایجان‌ غربی در راستای محرومیت‌زدایی از جامعه اسلامی و خدمات‌رسانی به فقرا، رابطه‌ای ناگسستنی دارند.
وی ادامه داد: بسیج سازندگی سپاه شهدای استان در راستای ساخت ۵۰۰ مسکن مددجویی با هزینه ۲۵ میلیارد تومان با کمیته امداد همکاری می‌کند و در سال گذشته ۲۸۹ واحد از این مسکن‌ها با همکاری سپاه پاسداران احداث و به مددجویان آذربایجان ‌غربی تحویل داده شده است.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان ‌غربی افزود: همچنین ۲۱۱ واحد از این مسکن‌ها تا پایان شهریور سال جاری با همکاری کمیته امداد و سپاه پاسداران استان احداث و به مددجویان فاقد مسکن در روستاهای آذربایجان ‌غربی تحویل داده می‌شود.
وی با اشاره به تعامل کمیته امداد و سپاه پاسداران در برگزاری اردوهای فرهنگی و زیارتی برای مددجویان، تصریح کرد: سپاه پاسداران طی سال گذشته در تهیه اتوبوس‌های مجهز برای اعزام ۲ هزار و ۴۸۰ مددجو به سفرهای زیارتی با تخفیف ۹۰ میلیون تومانی، با کمیته امداد آذربایجان‌ غربی مشارکت داشته است.
سهندی خاطرنشان کرد: همچنین سپاه پاسداران آذربایجان ‌غربی علاوه بر برداشتن گام‌های موثر در حمایت از خانواده‌های تحت حمایت، در دیدار از خانواده‌ها، همراهی گروه مفاتیح‌الجنه، اهداء جهیزیه به نوعروسان، ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی، حمایت از ایتام و همچنین در برگزاری جشن‌های ملی و مذهبی و کمک به نیازمندان این نهاد در سال گذشته همکاری‌های شایانی با این نهاد داشته است.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار