شهردار خوی گفت : در سال ۹۷ صدور مجوزهای ساخت و ساز در بافتهای فرسوده شهری خوی ۲۹ درصد افزایش داشته است .
کد خبر: ۷۳۳۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴ 10 April 2019

افزایش ۲۹ درصدی صدور مجوزهای ساخت و ساز در بافتهای فرسوده شهری خوی در سال ۹۷
به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی،محرم اکبرزاده شهردار خوی با اعلام این خبر گفت : تعداد پروانه های صادره در سال ۹۷ در بافت فرسوده ۱۱۲ بوده و در این بخش با افزایش ۲۹ درصدی گام خوبی در حوزه صدور مجوزهای ساخت و ساز برای بهسازی بافت فرسوده برداشته شده است .

اکبرزاده همچنین اظهارداشت : ۲۱۸۸۴ متر مربع مساحت عرصه و ۴۲۶۱۵ متر مربع مساحت زیربنای پروانه های صادره در بافت فرسوده طی سال ۹۷ بوده که در مساحت عرصه ۳۷ درصد و در مساحت زیربنا ۲۰ درصد افزایش بوده است.
شهردار خوی همچنین اضافه نمود : در سال۹۷ تعداد ۳۹۰ پروانه ساختمانی صادر شده که نسبت به سال ۹۶ از افزایش ۱۵درصدی برخوردار بوده است.

اکبرزاده ضمن اشاره به تسهیل روند صدور پروانه ساختمانی نیز اظهار داشت: شهرداری خوی تمام تلاش خود را بکار گرفته تا با تسهیل سازی روند صدور پروانه ساختمانی، زمینه لازم برای ساخت و ساز از سوی شهروندان را فراهم سازد.

وی تصریح کرد: در مجموع ۱۱۰۵۰۰ متر مربع مساحت کلی عرصه و ۱۴۶ هزار متر مربع زیر بنای پروانه های صادره در سال ۹۷ بوده است.

وی ادامه داد: تعداد واحد مسکونی پروانه های ساختمانی صادره در سال گذشته ۸۲۳ واحد بوده که نسبت به سال ۹۶ بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی پروانه ساخت بیشتری صادر شده و ۲۶ درصد افزایش داشته است.

محرم اکبرزاده در پایان سخنان خود با اشاره به روند افزایش صدور پروانه های ساختمانی افزود : شهر خوی دارای ۳۹۲ هکتار بافت فرسوده مصوب بوده، با تسهیل سازی لازم شاهد افزایش خوبی در حوزه پروانه ساختمانی در بافت فرسوده بودیم و در سال ۹۸ نیز این روند با توجه به حمایت شورای اسلامی شهر و تصویب تعرفه های متناسب با مناطق شهری و اعمال تخفبف عوارض صدور پروانه ساخت در بافت فرسوده تلاش می کنیم شهروندان عزیز از روند تسهیل سازی بیشتری در ساخت و سازهای بافت فرسوده استفاده نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار