جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: آحاد جامعه اعم از مردم و مسوولان برای تحقق شعار سال « رونق تولید» باید تلاش کنند.
کد خبر: ۷۳۲۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳ 07 April 2019
آحاد جامعه برای تحقق «رونق تولید» تلاش کنند

به گزارش تابناک آذربایجان غربی  اللهوردی داداش‌زاده  آحاد جامعه اعم از مردم و مسوولان باید شعار سال را فصل‌الخطاب قرار داده و برای عملیاتی کردن آن به صورت جدی اهتمام کنند.

وی فرمایشات رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی و حرم مطهر رضوی را مورد اشاره قرار داد و افزود: مسوولان به واسطه حمایت از صنایع و مردم از طریق خرید کالای ایرانی می‌توانند بسترهای لازم را برای عمل به شعار سال فراهم کنند.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن اشاره به اینکه متاسفانه در حال حاضر واحدهای صنعتی با همه ظرفیت خود کار نمی‌کنند، نیمه‌تعطیل یا تعطیل هستند، ادامه داد: دست‌اندرکاران و تصمیم‌گیرندگان به واسطه ارائه مشوق‌های مالیاتی و بسته‌های حمایتی، برای به حرکت درآمدن چرخ اقتصاد تلاش کنند.

داداش‌زاده ضمن اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در چند سال اخیر مسائل و مشکلات اقتصادی کشورمان را مورد توجه قرار داده و با عنایت به دغدغه معیشتی مردم، عنوان سوال را انتخاب می‌کنند، اظهار کرد: برای اینکه مشکلات اقتصادی کشورمان حل شود، لازم است که آحاد مردم دست به دست هم داده و برای عبور از بحران نهایت تلاش خود را کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار