کد خبر: ۷۳۱۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳ 05 April 2019

چندی است که پروردگار عالمیان، خوان نعمتش بر سرزمینمان بیش از گذشته، گستردانیده است، در این میان، اوج تشنگی کوه و دشت و ندانم کاری بشر همواره مخرب طبیعت در کنار باران های سیل آسا، وضعیتی اسف بار را برای مردمانی از دیار #ترکمن‌صحرا و #ایلام و #کرمانشاه و #لرستان و #کهگیلویه و #خوزستان و #مازندران فراهم آورد.

 بعبارتی نعمتی که برای ایران تشنه فرستاده شده بود، تبدیل به هیولایی وحشتناک شد که مخرب‌تر از زلزله، همه دار و ندار بخشی از مردمان وطن را به ورطه نابودی کشاند.

 البته باید اذعان و اعتراف نماییم این ناکارآمدی و ناتوانی و بی دانشی ما انسانهاست که با زدن تیشه به ریشه طبیعت و نابود کردن مراتع و بستر مسیل ها و رودخانه ها و قطع درختان و جنگل ها و بی توجهی به مدیریت آب و آبخیزداری، چنین نعمت زنده کننده‌‌ای چون آب و باران را بدل به عفریت مرگ و ویرانی کرده ایم.

 به‌هرصورت اکنون که ما اینجا سرخوش از وفور نعمت و باران و سرسبزی و آب و بر و بوم حاصل از آنیم، مردمی آن‌سوتر حتی آب و غذا ندارند، کودکانشان به قوطی شیری سخت محتاج اند، پدران شرمنده از فرزندان، با دو دست بر گل و لای چنگ می زنند تا اندک مانده همه عمر و زندگی خود از چنگال سیل و گل و لایش برهانند؛ اما دستشان خالی است، دیگر همه چیز را سیل برده یا چنان در خروارها گل و لای مدفون کرده که راهی برای نجاتشان نیست.

 اکنون ما به‌سلامت نشسته ایم و انسانهایی فقط چند صد کیلومتر آن‌طرف‌تر، درمانده و ناتوان و مصیبت زده، چشم به حس انسان دوستی و کمک ما و شما دارند.

 می‌دانیم وضع خراب است، تورم است، گرانی است، گذران معیشت سخت است اما باور داریم که چقدر حس ترحم و انسان دوستی و کمک به نیازمندان در تک تک شما عزیزان، بزرگ و ستودنی است.

لطفا فارغ از هیچ اما و اگر و چرا و چگونه ای، فقط و فقط برای انسانیت، به کمک سیل زدگان در نقاط مختلف کشور بشتابید.

 هم اینک در موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه واقع در چهارراه آپادانا،خیابان شهید ذاکری کمک های مردمی در قالب #پویش_انسانیت۴ جمع آوری می شود.

 همه اقلام کمکی بالاخص پتو، چادر، کنسرو، شیر خشک، شیشه شیر، اقلام بهداشتی، چراغ والور، لباس، اقلام بهداشتی و شیرخشک که شما نیکوکاران اراده کرده اید می تواند برای آن انسان های مصیبت زده، مهم و حیاتی باشد.

 منتظر کمک های همه پدران، مادران، زنان و مردان، جوانان و نوجوانان بزرگوار استان بویژه شهر ارومیه برای به نمایش گذاشتن روحیه بالای انسانی‌تان می مانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار