امام جمعه سلماس گفت: اگر مدیران با انگیزه بیشتر و جهادی اقدام کنند، قطعا وضعیت گرانی کننرل خواهد شد.
کد خبر: ۷۲۷۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶ 22 March 2019
مدیران با انگیزه بیشتر و به صورت جهادی کار کنند

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی در خطبه‌های امروز نماز عبادی و سیاسی جمعه سلماس اظهار داشت: حضرت زینب کبری(س) سکاندار کربلا و الگوی عفاف و پاکی با از خودگذشتگی خود در راه اسلام و مدیریت خود توانست عاشورا را در تاریخ نگه دارد.

وی اذعان کرد: در این ایام از سال که به عنوان عید نوروز نامگذاری شده، مردم باید صله‌رحم را به‌جا آورند چراکه در اسلام به این موضوع تاکید شده است.

خطیب جمعه سلماس با اشاره به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری افزود: در گام دوم بیانیه مقام معظم رهبری همه مردم و مسؤولین باید به‌صورت جهادی با حفظ وحدت و همدلی حرکت کنند.

وی گفت: وضع اقتصادی کشور نشان دهنده ضعف مدیریتی و ضعف مردم بوده لذا در سال جدید انتظار می‌رود دولت بتواند وضعیت گرانی را کنترل کند.

موسوی ادامه داد: اگر مدیران با انگیزه بیشتر و جهادی اقدام کنند قطعا این وضعیت گرانی کننرل خواهد شد.

وی با اشاره به سخنرانی روز گذشته مقام معظم رهبری در مشهد بیان کرد: دشمن در تلاش بوده با اقداماتی همچون تحریم، مردم را نسبت به نظام ناامید کند.

امام جمعه سلماس خاطرنشان کرد: مردم ایران آگاه بوده و قطعا این تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده و دشمن را ناکام خواهند گذاشت.

وی افزود: ایران از لحاظ امکانات دفاعی در سطح بالایی قرار دارد و به کوری چشم دشمنان بنیه ‌دفاعی خود را روز به روز تقویت خواهیم کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار