امام جمعه اهل سنت تکاب گفت: مجامع بین‌المللی که ادعای حقوق بشری دارند، در مقابل اقدام تروریستی نیوزیلند بی‌تفاوت بوده و سکوت اختیار کردند که جای تاسف دارد.
کد خبر: ۷۲۷۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰ 22 March 2019

سکوت مجامع بین‌المللی در مقابل حادثه تروریستی نیوزیلند مایه تاسف است
ماموستا یحیی اسماعیلی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهل سنت تکاب نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد و با تبریک عید نوروز اظهار کرد: در آیه 120 سوره مبارکه بقره، خداوند متعال فرمود، در هر شرایطی یهود و نصارا از مسلمانان راضی نیستند حتی اگر تابع آنها باشند.

وی در ادامه با محکوم کردن حادثه تروریستی در نیوزیلند تصریح کرد: بی‌شک اگر یک مسلمان اقدام به کشتن یک یهودی می‌کرد، صدای دنیای کفر تمام جهان را فرا می‌گرفت اما هم‌اکنون مجامع بین‌المللی که ادعای حقوق بشری دارند، در مقابل این اقدام تروریستی بی‌تفاوت بوده و سکوت اختیار کردند که جای تاسف دارد.

امام جمعه اهل سنت تکاب گفت: حتی پادشاه عربستان به عنوان یک مسلمان، این اقدام تروریستی و جنایتکارانه را محکوم نکرد بنابراین مسلمانان باید غیرت داشته و در مقابل ملحدان ایستادگی و در مقابل آنان تسلیم نشوند.

وی در ادامه با تبریک میلاد امام علی(ع) بیان کرد: بی‌شک هیچ عالم و قلمی نمی‌تواند سیمای واقعی حضرت امیرالمومنان را ترسیم کند و هیچ بیانی یارای بیان فضائل و بزرگی امام علی(ع) را ندارد.

وی افزود: در روز  13 رجب، ابرمرد و دانشمندی متولد شد که الگو و سرمشق برای جهان بشری بوده و بی تردید با الگوگیری از چنین شخصیت‌های بزرگواری می‌توان در مقابل ظالمان ایستاد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار