امام جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: امید است که ملت ایران امسال نیز همانند سالیان گذشته با یکدیگر متحد و متفق بوده و در مقابل دشمنان تسلیم نشده و در برابر آنان ایستادگی کنند.
کد خبر: ۷۲۷۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ 22 March 2019

لزوم اتحاد و اتفاق بیش از پیش مسلمان و ایستادگی در مقابل دشمنان
به گزارش تابناک آذربایجان غربی ماموستا عبدالقادر بیضاوی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهل سنت ارومیه، نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات دعوت کرد و با تبریک عید نوروز اظهار کرد: امید است که ملت ایران امسال نیز همانند سالیان گذشته با یکدیگر متحد و متفق بوده و در مقابل دشمنان تسلیم نشده و در برابر آنان ایستادگی کنند.

وی با اشاره به روایتی از رسول خدا(ص) تصریح کرد: نبی مکرم اسلام(ص) فرمود، فرد هوشمند همواره نفس خود را محاسبه کرده اما فرد عاجز، به حساب خود رسیدگی نمی‌کند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: باید در سال جدید اگر بدی و ناسپاسی از فرد سر زده باشد به درگاه خداوندی توبه کند و با همه مانند برادر رفتار کند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت کشورهای اسلامی اظهار کرد: هم اکنون در برخی کشورهای اسلامی همانند سوریه، پایگاه‌های آمریکایی مستقر هستند و مردم مسلمان را تهدید می‌کنند بنابراین باید با قدرت در مقابل آنها ایستادگی کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار