مدیرکل ثبت احوال آذربایجان‌غربی گفت: هم‌اکنون آذربایجان‌غربی در صدور کارت ملی هوشمند با 87 درصد به رتبه دوم کشوری رسیده است.
کد خبر: ۷۲۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴ 17 March 2019
آذربایجان‌غربی در صدور  کارت ملی هوشمند  به رتبه دوم کشوری رسید/ثبت‌نام 87 درصدی

به گزارش تابناک آذربایجان غربی محمد حیرت‌انگیز  با تاکید بر اینکه واجدان شرایطی که تاکنون برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت نام نکرده‌اند باید هر چه سریع‌تر اقدام کنند اظهار کرد: در سال 98 تمامی خدمات دولتی با کارت ملی هوشمند انجام شده و اگر شهروندان به هر دلیلی تاکنون نتوانسته‌اند ثبت‌نام کنند باید پیش از پایان سال اقدام کرده تا در سال جدید دچار مشکل نشوند.

وی افزود: هم‌اکنون آذربایجان‌غربی به تعهد خود در پوشش جمعیتی برای کارت ملی هوشمند عمل کرده و در رتبه دوم کشوری قرار دارد و 87 درصد واجدان شرایط دارای کارت ملی هوشمند هستند و امید است که 13 درصد بقیه، هر چه سریع‌تر به این امر مهم اقدام کنند.

مدیرکل ثبت‌احوال آذربایجان‌غربی در ارتباط با اینکه واجدان شرایطی که ثبت نام کرده‌اند پس از چند ماه کارت ملی خود را دریافت می‌کنند گفت: اگر شهروندان پیش از سال جدید اقدام به دریافت کارت ملی هوشمند کرده اما آن را دریافت نکرده باشند، در خدمات دولتی آنها در سال آینده خللی وارد نمی‌شود چون در سامانه قابل مشاهده است که فرد برای این امر اقدام کرده است.

وی با اشاره به اینکه در گذشته کارت ملی از خارج از کشور وارد شده و به سبب تحریم‌ها روند آماده‌سازی و ثبت آنها بیشتر طول می‌کشید تصریح کرد: اما هم‌اکنون شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی اقدام به طراحی کارت‌های ملی هوشمند کرده و روند سریع‌تر انجام می‌شود./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار