توییتر تصمیم دارد با افزودن یک ویژگی‌ جدید به نرم‌افزار خود، تعقیب کردن موضوعات داغ را برای کاربران راحت‌تر از گذشته کرد.
کد خبر: ۷۲۶۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 17 March 2019

شبکه اجتماعی توییتر قابلیت جدیدی را به اپلیکیشن خود اضافه کرد که با استفاده از آن می‌توان بدون فالو کردن و لایک کردن کاربری خاص، موضوعات داغ این شبکه اجتماعی را دنبال کرد.

توییتر در صدد است با اضاقه کردن یک ویژگی جدید به نام مشترک شدن گفتگو - subscribe to conversation دنبال کردن موضوعات مورد علاقه هر کاربر و بحث‌های داغ در داخل برنامه خود را بدون نیاز به لایک کردن و فالو کردن، امکانپذیر کند. این ویژگی فعلاً در مرحله آزمایش و تحقیق است و مشخص نیست چه زمان توییتر آن را در اختیار کابران قرار می‌دهد.

جن مانچوآن کارشناس نرم‌افزار برای اولین بار این تصمیم جدید توییتر را افشا کرد. او پیش از این نیز بارها خبرهای متفاوتی را از اپلیکیشن‌ شبکه‌های اجتماعی داده بود و همواره به عنوان شخصی پیش‌رو در این زمینه شناخته می‌شود. بسیاری از کاربران توییتر با ابراز خوشحالی از این خبر توییتر، گفتند: دنبال کردن یک موضوع داغ در فضای توییتر همواره ملزم به لایک کردن یا فالو کردن صفحه خاصی بوده است و اگر این کار انجام نمی‌شد، کاربر قادر نبود به صفحات پربحث را در صفحه خود ببیند اما حالا امیدواریم هرچه زودتر این ویژگی در نسخه اپلیکیشن توییتر عرضه شود.

ویژگی جدید توییتر دنبال کردن موضوعات داغ را راحت‌تر می‌کند

در صورت عرضه این نسخه از توییتر، کلیدی در بالای سمت راست صفحه توییتر اضافه می‌شود و نیاز به لایک کردن را از بین می‌برد. ویژگی جدید، یک تغییر بسیار بزرگ در توییتر است و می‌تواند بسیاری از ویژگی‌‍‌های دیگر این شبکه اجتماعی را تحت‌الشعاع قرار دهد. یکی از مدیران ارشد توییتر گفت: «ما همواره در صدد  بودیم با افزودن قابلیت‌هایی جدید کاربران خود را راضی نگه داریم و افراد بیشتری در کشورهای مختلف دنیا به سمت استفاده از توییتر ترغیب شوند.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار