نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت:خدمت و تحصیل در حوزه‌های علمیه بزرگترین نعمت برای عالمان و طلاب دینی است.
کد خبر: ۷۲۶۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳ 16 March 2019
خدمت و تحصیل در حوزه‌های علمیه بزرگترین نعمت برای عالمان و طلاب دینی است
به گزارش تابناک آذربایجان غربی ،نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیریت حوزه علمیه امام خمینی شهرستان ارومیه گفت: در کنار ملبس شدن ارزشمند عالمان و طلاب دینی به لباس روحانیت خدمت این عزیزان درحوزه‌های علمیه نیز یکی از ارزش‌های مهم دینی برای این افراد بحساب می‌آید.
 
حجت الاسلام و المسلمین قریشی در ادامه نقش حوزه‌های علمیه را در صلابت و قوام نظام اسلامی بسیار مهم دانست و گفت: همچنان که این انقلاب اسلامی از حوزه‌های علمیه سرچشمه گرفته است باید همچنان این حوزه‌ها بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب انقلابی بوده و انقلابی بمانند.
 
حجت السلام محمدی مدیر علمیه‌های استان نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت وجود حوزه‌های علمیه در جوامع اسلامی بر اثرگذاری این حوزه‌ها در تببین و نشر دین مبین اسلام در این برهه زمانی تاکید کرد.
 
در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از زحمات ۲ ساله مدیریت حجت السلام ارجمندی تقدیر و در حکمی حجت الاسلام رحیمی بعنوان مدیر جدید حوزه علمیه امام خمینی شهرستان ارومیه معرفی شد.
 
حجت السلام ارجمندی از امروز به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه حضرت ولیعصر شهرستان تبریز فعالیت خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار