امام جمعه تکاب گفت: نشان اعطایی ذوالفقار به سردار سلیمانی تاکنون به کسی داده نشده و پیام این نشان رضایت ولی فقیه از فرمانده سپاه اسلام است.
کد خبر: ۷۲۵۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ 15 March 2019

نشان ذوالفقار نشان رضایت ولی فقیه از فرمانده سپاه اسلام است
به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت الاسلام عیسی برادری امروز در خطبه‌های نماز جمعه تکاب تصریح کرد: هفته گذشته مقام معظم رهبری نشان ذوالفقار را به سردار سلیمانی اعطا کردند و سردار سلیمانی در سال‌ها و ماه‌های گذشته جنگ‌های سختی با داعش انجام دادند و لیاقت این نشان را که تاکنون به کسی داده نشده را دارند و پیام این نشان، رضایت ولی فقیه از فرمانده سپاه اسلام است که رضایت امام عصر(عج) را نیز نشان می‌دهد و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری این نشان، نشان دنیوی است و بهشت برین از این بالاتر خواهد بود.

وی به انتصاب حجت‌السلام رئیسی به عنوان ریاست قوه قضائیه و توصیه‌های هشت‌گانه مقام معظم رهبری به ایشان اشاره کرد و افزود: اصل دوم توصیه‌ها به ضرورت مردمی بودن و انقلابی بودن دستگاه قضا اشاره دارد که جهت گیری اصلی قوه قضائیه را نشان می‌دهد، قوه قضائیه باید ملجا و پناه مردم باشد و در آن چابک سازی اتفاق بیافتد و حفظ کرامت ارباب رجوع، پاسخگویی و ساده زیستی مورد توجه قرار گیرد که از الزامات مردمی بودن است.

امام جمعه تکاب افزود: در بحث انقلابی بودن لزوم سپردن امورات قوه قضائیه به مردم انقلابی و برخورد قاطع ضروری به نظر می‌رسد و صلابت برخورد با دانه درشت‌ها اهمیت دارد و شجاعت و نقدپذیری می‌تواند باعث تحول در قوه قضاییه شود و صلابت، انگیزه، تحصیلات و سابقه درخشان در امر قضا را آیت الله رئیسی دارند و همه نشان دهنده ایجاد تحول در امر مبارزه با فساد است.

وی ادامه داد: سفر سه روزه رئیس جمهور به عراق به عنوان کشوری که با ایران مرز مشترک طولانی، ارتباط تاریخی، تشابهات فرهنگی و اعتقادی دارد بسیار مهم است و این سفر که باعث عصبانیت آمریکا شد، نشان دهنده موفقیت این روابط است و عراق یکی از بازارهای مهم اقتصادی ایران به شمار می‌رود و به لحاظ امنیت مرز نیز همسایه راهبردی محسوب می‌شود و استقبال بسیار خوب از رئیس جمهور کشورمان نشان دهنده عمیق بودن این روابط است.

برادری به سخنان رئیس جمهور در سفر به گیلان و صحبت‌های ایشان در خصوص اینکه برجام سایه جنگ را از سر ایران دور کرد اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری به نامناسب بودن این صحبت‌ها اشاره کرده‌اند و حضور ملت در صحنه را دلیل دور شدن سایه جنگ دانسته‌اند و تکرار این صحبت ها شایسته نیست چرا که دو علت توانمندی و قدرت ایران به پشتوانه همین مردم و ناتوانی دشمن باعث شده که دشمن به ما حمله نکند و بیان صحبت‌های رئیس جمهور فرانسه در خصوص اینکه چون شما سر کار آمدید حمله نکردیم به صورت غیر مستقیم دولت را زیر سوال بردن است.

وی ضمن تبریک سال نو، افزود: لزوم رعایت حال خانواده‌های بی بضاعت در ایام عید و کمک به آن خانواده‌ها بر کسی پوشیده نیست و با تغییر مشی خودمان در مهمانی رفتن و پذیرایی از مهمان باید به گونه‌ای عمل کرد  که همه  بتوانند از این فرصت عید و صله رحم استفاده کنند و این عید که برای شادی است به غم برخی از خانواده‌ها تبدیل نشود.

امام جمعه تکاب به مناسبت‌های هفته اشاره کرد و بیان کرد: امروز سالروز انفجار بمب در نماز جمعه تهران توسط منافقین در سال 63 است که مردم و مقام معظم رهبری به عنوان امام جمعه وقت آن زمان با صلابت با این موضوع برخورد و نماز جمعه را ترک نکردند که این عمل آنها بعدها مورد تقدیر امام خمینی(ره) قرار گرفت.

وی با اشاره به برگزاری اولین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 58 افزود: مجلس جایگاهی مهم دارد به ویژه اگر انتخاب نمایندگان به درستی انجام گیرد مجلس قوی خواهد شد که به نفع مردم و نظام جمهوری اسلامی است.

برادری ادامه داد: 25 اسفند سالگرد بمباران شیمیایی حلبچه، توسط رژیم بعث عراق است را محکوم می‌کنیم و تمام حرکات ضد دینی و ضد انسانی رژیم بعثی عراق را چندش آور می‌دانیم.

وی تصریح کرد: رحلت یادگار امام(ره)، سید احمد خمینی در سال 73 و در آستانه عید اتفاق افتاد که بسیار تلخ بود و ایشان امین امام(ره) بودند و بعد از امام در کنار مقام معظم رهبری حضور داشتند و مشی ایشان ولایت پذیری بود که الگوی خوبی برای همگان است.

امام جمعه تکاب با تبریک ولادت امام علی(ع) و امام جواد(ع) ادامه داد: ایام اعتکاف فرصت مناسبی برای نزدیکی به خداوند است و سعی کنید در این مراسم حضور داشته باشید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار