امام‌جمعه سلماس گفت: با توجه به اعتماد مقام معظم رهبری از حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم‌رئیسی و انتخاب وی به عنوان رئیس قوه‌قضائیه انتظار می‌رود با انگیزه مضاعف در خصوص مقابله با فساد و تروریست‌های اقتصادی اقدام کند.
کد خبر: ۷۲۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳ 15 March 2019

رئیس قوه‌قضائیه با انگیزه مضاعف برای مقابله با فساد اقتصادی اقدام کند

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدموسوی امروز در خطبه‌های نماز عبادی‌ و سیاسی جمعه سلماس اظهار داشت: حضرت امام‌جواد(ع) امام نهم شیعیان در طول زندگی خود جهت ترویج اسلام تلاش های بسیاری کرده و با توجه به سن کم خود، ویژگی‌های معنوی در وی کاملا برجسته بود.

وی ادامه داد: افرادی که توانایی مشارکت در اقدامات خیریه را دارند باید در انفاق و احسان پیش‌قدم باشند چراکه در این شرایط فعلی کشور، مشارکت خیرین تاثیرگذار است.

خطیب جمعه سلماس افزود: دشمن با توجه به ناکامی‌هایی که در اقدامات مختلفی داشته سعی دارد از راه اقتصادی جهت بدبین کردن نظام نسبت به مردم اقدام کند و مردم آگاه هستند.

وی  گفت: از مسوؤلینی که مدیران را انتخاب می‌کنند درخواست می‌شود در وضعیت فعلی اقتصادی کشور دقت بیش‌تری داشته باشند.

موسوی با اشاره به انتخاب رئیس قوه‌قضائیه اظهار کرد: با توجه به اعتماد مقام معظم رهبری از حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم‌رئیسی و انتخاب وی به عنوان رئیس قوه‌قضائیه، انتظار می‌رود با انگیزه مضاعف برای مقابله با فساد و تروریست‌های اقتصادی اقدام کند.

وی در ادامه بیان کرد: سردار سلیمانی با توجه به ایستادگی و ریشه‌کن کردن متجاوزان غربی در کشورهای همسایه نشان ذوالفقار بزرگترین نشان افتخار نظامی را از مقام معظم رهبری دریافت کرد و این نشان از رضایت رهبری از عمکلرد وی است.

امام‌جمعه سلماس افزود: از پیشنهادی که در تریبون نماز‌ جمعه هفته گذشته سلماس مبنی بر حذف بنر‌ و گل‌های تسلیت بیان شده بود، در مراسمات ترحیم پنجشنبه آخر سال از سوی مردم مورد استقبال قرار گرفت و انتظار می‌رود این رویه ادامه پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار