امام جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: بی‌تردید دولتمردان جمهوری اسلامی ایران باید فکر و تدبیری برای مقابله با فشارهای اقتصادی و بهبود اوضاع معیشتی مردم داشته باشند تا ملت بیش از این فشار و تورم را متحمل نشوند.
کد خبر: ۷۲۵۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ 15 March 2019

دولتمردان باید تدبیری برای بهبود اوضاع معیشتی ملت بیاندیشند
به گزارش تابناک آذربایجان غربی ماموستا عبدالقادر بیضاوی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهل‌سنت ارومیه، نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات دعوت کرد و با اشاره به ماه مبارک رجب افزود: به اعتقاد برادران شیعه، مبعث حضرت رسول خدا(ص) در این ماه رخ داده و به اعتقاد اهل‌سنت، معراج نبی‌مکرم اسلام در ماه رجب بوده است.

وی تصریح کرد: با وجود برخی تفاوت‌های اعتقادی میان شیعه و سنی، اما باید در همه حال وحدت و اتحاد خود را زیر سایه قرآن و اسلام حفظ کرده تا سبب ترقی، سربلندی و عزت مسلمانان شود.

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه در ادامه با اشاره به مسئله تورم و گرانی در جامعه بیان کرد: امید است که ملت بزرگ ایران، گرانی و تورم را تحمل کرده چون نباید به سبب تحریم‌های ظالمانه دشمنان اسلام و فشارهای اقتصادی، زیر سلطه بیگانگان رفت.

وی تاکید کرد: بی‌تردید دولتمردان جمهوری اسلامی ایران باید فکر و تدبیری برای مقابله با فشارهای اقتصادی و بهبود اوضاع معیشتی مردم داشته باشند تا ملت بیش از این فشار و تورم را متحمل نشوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار