امام جمعه چایپاره گفت: باید اقدامى همه‏‌جانبه كه هدف خود را ایجاد خیزشى عمومى برای«یكسان‌‏سازى سفره‌‏هاى شب عید ملت» قرار دهد انجام شود.
کد خبر: ۷۲۵۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ 15 March 2019

لزوم ایجاد خیزشی عمومی برای یكسان‌‏سازى سفره‏‌هاى شب عید
به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام رسول جمشیدی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه چایپاره با اشاره به اینکه دریافت نشان ذالفقار سردار سلیمانى از دست فرمانده معظم کل قوا از چند ویژگى برجسته برخوردار است افزود: این نشان را باید نشانه‌‏اى از رضایت ولى‌فقیه زمان دانست که رضایت خداى بزرگ از مجاهدان راه خدا را گواهى مى‌کند.

وی گفت: این نشان، نشانه‌‏اى بود از تقدیر فرمانده از سربازى که نابودى داعش را ماه‏‌ها پیش از غلبه بر داعشیان در نامه‏ اعلام داشت و این نشان، نشانهه‌‏اى است از پاسداشت رزمندگان سپاه قدس ایران، قهرمانان حزب‏الله لبنان، دلاورمردان حشد الشعبى عراق، غیرتمندان حشدالوطنى سوریه، دلیر مردان سپاه فاطمیون افغان، غیور مردان سپاه زینبیون پاکستان و همه لشکریان سپاه اسلام که سال‏ها در برابر متجاوزان غربى و تکفیرى‏هاى عربى ایستادند.

امام جمعه چایپاره اظهار کرد: همچنین نشان ذوالفقار، نشانه‌‏اى از تشکر و قدردانى مردم کشورهاى ایران، عراق، سوریه، لبنان، افغانستان، پاکستان از تدابیر فرماندهى معظم کل قوا و حمایت مراجع عظام شیعه به‏ ویژه حضرت آیت ‏الله العظمى سیستانى در بسیج نیروهاى رزمنده در برابر متجاوزان خون آشام تکفیرى است که اگر نبود این درایت و تدابیر، معلوم نبود که دامنه وحشى‌گرى تروریست‏‌ها تا کجا و چه زمانى ادامه م‏ی‌یافت.

‏وی در ادامه با اشاره به اینکه سال ۱۳۹۷ رو به پایان است و شوق و شور خرید شب عید و آماده شدن براى بهره بردن از تعطیلات عید نوروز فراگیر شده است گفت: اما در این میان، اوضاع اقتصادى نه چندان مناسبى که به‏ واسطه چند برابر شدن قیمت‏ها در ماه‌‏هاى اخیر بر بازار حاکم شده، سفره‌‏هاى بخشى از جامعه را کوچک کرده و مشکلاتى را براى طبقات محروم و مستضعف جامعه به همراه داشته است.

جمشیدی بیان کرد: چنین وضعیتى نیازمند هوشمندى مسؤولان، ملت و تریبون‌داران افکار عمومى به این مسأله و تلاش فراگیر و همه‏‌جانبه براى کمک‏‌رسانى به این قشر از جامعه است.

وی افزود: باید اقدامى همه ‏جانبه که هدف خود را ایجاد خیزشى عمومى برای«یکسان‏ سازى سفره ‏هاى شب عید ملت» قرار دهد انجام شده و بنابراین براى تحقق این مهم، بخش‌‏هاى مختلفى باید در جامعه فعال شوند تا این امر عملیاتى شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار