امام جمعه پیرانشهر گفت: پیروزی بر داعش شیرین‌ترین و تورم و گرانی تلخ‌ترین اتفاق سال 97 بود.
کد خبر: ۷۲۵۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ 15 March 2019

پیروزی بر داعش شیرین‌ترین و گرانی تلخ‌ترین اتفاق سال 97
 به گزارش تابناک آذربایجان غربی ماموستا مصطفی محمودی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه پیرانشهر، نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد و با اشاره به اینکه امسال دارای شیرینی و تلخی‌های خاص خود بود افزود: شیرینی سال 97 پیروزی بر داعش و آل‌سعود در عراق و سوریه بود.

وی تصریح کرد: گروه تکفیری و تروریستی داعش گروهی بسیار خطرناک برای بشریت در جهان امروز بود که آمریکا و آل‌سعود آن را به وجود آورند تا دولتی به اصطلاح اسلامی را تشکیل دهند.

امام جمعه پیرانشهر گفت: با وجود اینکه دشمنان استکباری از جمله آمریکا و آل‌سعود به داعش کمک تسلیحاتی کردند اما جمهوری اسلامی ایران توانست در مدت 6 سال داعش را از سوریه و عراق از بین ببرد که کار خارق‌العادهای بوده و نفوذ ایران در سوریه و عراق را نشان داد و دشمن شکست مفتضحانه‌ای خورد.

وی با اشاره به تلخی‌های سال 97 بیان کرد: گرانی و تورم و فقر که بیشتر در اثر تحریم‌های ظالمانه دشمن به وجود آمد و همچنین مدیریت ضعیف اقتصادی از از جمله تلخی‌های امسال بود و با وجود اینکه ایران اسلامی از نظر نظامی، امنیت، سیاست و فرهنگ قدرتمند است اما از لحاظ اقتصادی وضعیت بسیار بدی را سپری کرد.

محمودی اظهار کرد: براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه باید به وظیفه خود عمل کرده تا از تحریم‌های ظالمانه با موفقیت عبور کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار