اینستاگرام احتمالا در حال توسعه قابلیتی شبیه Watch Party فیس‌بوک است که امکان تماشای گروهی ویدیو برای چند کاربر و تعامل درباره آن را فراهم می کند.
کد خبر: ۷۲۵۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵ 14 March 2019

یکی از وظایف اصلی شبکه های اجتماعی نزدیک کردن افراد به هم علی رغم فاصله مکانی بین آن هاست؛ یا حداقل قرار بود اینطور باشد. یکی از روش های کارامد برای اینکار گرد آوردن کاربران حول علایق و محتواهای مشترک است و ظاهرا اینستاگرام قصد دارد از ویدیوها برای پیاده سازی این روش استفاده کند.

این قابلیت بیشتر بر IGTV متمرکز خواهد بود

اخیرا یکی از کاربران توییتر به نام Wong با تجزیه و تحلیل کدهای اینستاگرام مدعی شده توسعه دهندگان این اپ در حال توسعه قابلیتی به نام Co-Watching هستند که امکان مشاهده همزمان ویدیوها و تعامل درباره آن را برای چند کاربر فراهم می سازد. فیس‌بوک قبلا ویژگی مشابهی به نام Watch Party را در فیس‌بوک معرفی کرده بود که به مدیر گروه اجازه می داد یک یا چند ویدیو را انتخاب کرده و برای تماشا در گروه قرار دهد. سپس اعضای گروه به صورت گروهی قادر به تماشا و گفتگو درباره ویدیوها بودند.

در نسخه دسکتاپ Watch Party کامنت های کاربران در سمت راست صفحه و در نسخه موبایل زیر ویدیو نمایش داده می شد. با توجه به نحوه نمایش کامنت ها در لایو اینستاگرام احتمالا در Co-Watching هم شاهد رویکردی مشابه خواهیم بود. 

تماشای گروهی ویدیو

به گفته Wong اینستاگرام در مورد ویدیوهایی که با این روش می توان در دایرکت مشاهده کرد بسیار مبهم عمل کرده است. وی بر این باور است که ایده تماشای گروهی ویدیو بیشتر برای ویدیوهای طولانی IGTV تدارک دیده شده که کمتر از حد انتظار مورد استقبال قرار گرفته اند. این شرکت اخیرا کاربران را بیشتر به مشاهده IGTV تشویق می کند و تماشای گروهی آنها نیز در همین راستا قرار خواهد داشت. Wong امید چندانی به امکان مشاهده گروهی استوری ها و پست های معمولی ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار