توییتر با بهبود سیستم نرم‌افزاری خود توییت‌های ارسال شده روی این شبکه اجتماعی را برای کاربران IOS با زبان مادری نمایش می‌دهد.
کد خبر: ۷۲۵۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱ 14 March 2019

 توییتر در نظر دارد با افزودن توانایی‌ای خاص به نرم‌افزار خود امکان مشاهده و دریافت توییت به زبان مادری را برای کاربران فراهم کند.

دو زبان انگلیسی و ژاپنی پرکاربردترین زبان‌های نوشتاری در توییتر هستند و همه روزه میلیون‌ها نفر به این دو زبان پیام‌های خود را توییت می‌کنند. حال توییتر در صدد است با بروزرسانی اپلیکیشن IOS خود، پس از درک موقعیت مکانی کاربران پیام‌ها را به زبان مادری برای آن‌ها ارسال کند تا علاوه بر امکان مشاهده پیام به زبان‌های رایج در توییتر، بتوان آن را با هر زبان دیگری نیز دریافت کرد.

توییتر در مرحله اول پروژه جدید خود ابتدا به صورت تصادفی به تعدادی از کاربران پیام فرستاده و آن‌ها را برای شرکت در این برنامه دعوت می‌کند و پس از آن که کاربر این دعوت را پذیرفت، باید آن را برای توییتر ایمیل کند. پس از آن توییتر کاربر را به صورت رسمی وارد این طرح بزرگ کرده و از شما می‌خواهد ضمن دانلود نسخه جدید اپلیکیشن توییتر برای سیستم عامل IOS از مزایای آن بهره‌مند شود.

توییتر زبان مادری کاربران را درک می‌کند

کاربران در حین استفاده از این اپلیکیشن جدید می‌توانند در نظرسنجی توییتر شرکت کرده و نظرات خود را در مورد آن بیان کنند تا دست‌اندرکاران این شبکه اجتماهی ضمن مطالعه نظرات کاربران، مشکلات موجود در برنامه را رفع کرده و بهترین کیفیت را به کاربران عرضه کنند.

مسئله زبان در شبکه‌های اجتماعی همواره مشکلات زیادی را برای کاربران فراهم می‌کند و باعث نامفهوم بودن بسیاری از پیام‌های دریافتی و ارسالی می‌گردد. لذا توییتر با این اقدام خود خدمت بسیار ارزشمندی را به تمامی کاربران می‌کند تا آن‌ها به راحتی بتوانند با افراد مختلف در سراسر جهان در ارتباط باشند.

توییتر زبان مادری کاربران را درک می‌کند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار