مایکروسافت با نزدیک شدن زمان پایان پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز ۷ با ارسال هشدار‌هایی به کاربران آن‌ها، اتمام پشیتیبانی را اعلام می‌کند.
کد خبر: ۷۲۵۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹ 14 March 2019

با هرچه نزدیک‌تر شدن به زمان اتمام پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز ۷، این شرکت با ارسال هشدار‌هایی کاربران را آگاه می‌سازد.

مایکروسافت پیش‌تر اعلام کرده بود در ۲۴ تیر ۱۳۹۹ به طور رسمی پشیتیبانی از سیستم عامل ویندوز ۷ را قطع می‌کند. پایان پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز ۷ به معنای عدم پشتیبانی امنیتی و عدم عرضه نسخه‌های بروزرسانی جدید برای این ویندوز است. تعداد اندکی از کاربران نیز که هنوز اقدام به نصب و استفاده از ویندوز ۱۰ نکرده‌اند، بهتر است هرچه زودتر نسبت به جایگزینی ویندوز خود اقدام کنند. اولین نسخه ویندوز ۷ در سال ۲۰۱۰ عرضه شد.

مایکروسافت در کنار ارسال هشدار‌هایی برای کاربران ویندوز ۷، اطلاعیه‌ای با همین موضوع در سایت خود قرار داده است که با وجود عدم اشاره مستقیم به نصب ویندوز ۱۰ پس از خارج شدن از ویندروز ۷، کاربران را به این اقدام تشویق می‌کند. این غول فناوری آمریکایی در هر بار عرضه نسخه جدید و بروزرسانی شده برای ویندوز ۱۰  اشاراتی به کاستی‌های ویندوز ۷ نیز کرده و با روش‌های مختلف کاربران را به استفاده از ویندوز ۱۰ ترقیب کرده است.

مایکروسافت پایان پشتیبانی از ویندوز ۷ را با ارسال هشدار‌هایی به کاربران اعلام می‌کند

در هر صورت باید هشدار‌های امنیتی را جدی گرفت و نسبت به ارتقا سطح ایمنی سیستم عامل مورد استفاده اقدام کرد. در حال حاضر باتوجه به تهدیدات امنیتی بسیار که در تمام فضای مجازی و دنیای بی‌پایان اینترنت وجود دارد، هرگونه غفلت و کوتاهی می‌تواند صدماتی غیرقابل جبران را به دنبال داشته باشد. در این میان شرکت‌های تولیدکننده سیستم عامل با پشتیبانی‌های امنیتی خود سهم بسزایی را در جلوگیری از بروز مشکلات ایفا می‌کنند و اگر این پشیتیبانی صورت نگیرد، کاربر در خطر جدی قرار خواهد گرفت.

ویندوز ۱۰ با ثبت رکورد‌هایی بی‌نظیر به نام خود هم‌اکنون مورد استفاده ۸۰۰ میلیون کاربر در جهان است و با روند صعودی افزایش تعداد کاربران خود، به زودی به هدف مایکروسافت که ۱ میلیارد کاربر برای ویندوز ۱۰ است، خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار