مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی گفت: جامعه هتل‌داران استان تخفیف ۳۰ درصدی در ایام نوروز برای مسافران در نظر گرفته‌اند.
کد خبر: ۷۲۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ 14 March 2019

تخفیف ۳۰ درصدی جامعه هتل‌داران آذربایجان‌غربی برای مسافران نوروزی
به گزارش تابناک آذربایجان غربی جلیل جباری صبح امروز در مراسم افتتاحیه رزمایش و ترافیک خدمات سفر آذربایجان‌غربی اظهار کرد: با هرگونه افزایش قیمت برخورد می‌شود و جامعه هتل‌داران استان تخفیف ۳۰ درصدی در ایام نوروز برای مسافران در نظر گرفته‌اند و نیز برای رسیدگی به موقع به شکایات مردمی تدابیر مختلفی در نظر گرفته شده است و مردم برای بیان نظرات و پیشنهادات خود می‌توانند با شماره ۰۹۶۲۹ تماس حاصل کنند.

وی ضمن تشکر از همه ارگان‌هایی که در جلسات ستاد خدمات سفر حضور پیدا کرده‌اند، افزود: توسعه گردشگری در استان نیازمند همکاری همه اعضای ستاد خدمات سفر استان است و در این راستا بالغ بر ۲۰ هزار نفر به دنبال فراهم کردن شرایط لازم برای میزبانی از گردشگران نوروزی هستند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان‌غربی ادامه داد: سال‌های صنعت گردشگری بیشترین رشد را در بین بخش‌های اقتصادی دارد و آذربایجان‌غربی به دلیل برخورداری از آب و هوای مناسب، اجرای طرح‌های گردشگری مختلف، حمایت از سرمایه‌گذاران صنعت گردشگری نشان از روند رو به رشد استان در این زمینه دارد و در سال‌های اخیر نیز تعداد مسافران استان افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه هدف سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی ایجاد فضایی شاد، آرام و احیای فرهنگ و آداب و سنن آذربایجان‌غربی با برپایی نوروزگاه‌های مختلف است، تصریح کرد: در این راستا ۱۷ نوروزگاه با ۱۳۰ عنوان برنامه که مرتبط با نوروز بوده، در سطح استان برگزار می‌شود و این برنامه‌ها از ۲۵ اسفند ماه سال جاری تا ۱۳ فروردین ماه سال آینده اجرا خواهند شد.

جباری تصریح کرد: انتظار‌ها از اعضای کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر، ایجاد ارتباط هماهنگ با دبیرخانه ستاد است تا روزانه اطلاعات و آمار مجموعه خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

صنعت گردشگری یکی از پیشران‌های توسعه در هر کشوری است

پیمان آرامون، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی، در این جلسه اظهار کرد: یکی از پیشران‌های توسعه در هر کشوری صنعت گردشگری است و هر گردشگری که با رضایت کامل از استان خارج شود به عنوان سفیر معرفی جاذبه‌های استان تبدیل شده و سال آینده ۶ گردشگر را با خود به استان خواهد آورد.

وی عنوان کرد: امسال همه برنامه‌ریزی‌های استان برای سفر ایمن و شاد بوده است و مراکز معاینه فنی استان به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمات‌رسانی به مسافران بوده و اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر همیشه در حال خدمت به مردم در همه زمان‌ها هستند.

شعار نوروزی امسال پلیس«پرهیز از خطر و آرامش در سفر»است

به گزارش خبرگزاری فارس، امید است همه در سفر به عنوان همیاران پلیس عمل کرده و شعار«پرهیز از خطر و آرامش در سفر» را در راس اقدامات خود را انجام دهند و به همه نیروهای انتظامی توصیه می‌شود برای پیشگیری از تصادفات در هنگام بروز تصادفات بدون اغماض و با رعایت احترام، اعمال قانون صورت بگیرد چرا که تخلف از قانون موجب خسارت به خود فرد و اطرافیانش می‌شود تا از این طریق سال آینده نوروزی با حداقل تصادفات در استان داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار