به مناسبت روز شهدا و بزرگداشت روز بسیج جامعه پزشکی، نشست هم اندیشی نخبگان بسیج جامعه پزشکی با فرماندهی سپاه پاسداران شهرستان خوی در سالن EDCمرکز بهداشت این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۷۲۵۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰ 13 March 2019

برگزاری نشست هم اندیشی نخبگان بسیج جامعه پزشکی با فرماندهی سپاه پاسداران شهرستان خوی
به گزارش تابناک آذربایجان غربی به مناسبت روز شهدا و بزرگداشت روز بسیج جامعه پزشکی، نشست هم اندیشی نخبگان بسیج جامعه پزشکی با فرماندهی سپاه پاسداران شهرستان خوی در سالن EDCمرکز بهداشت این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی
به مناسبت روز شهدا و همچنین بزرگداشت روز بسیج جامعه پزشکی نشست هم اندیشی نخبگان بسیج جامعه پزشکی با فرماندهی سپاه پاسداران خوی در سالنEDC مرکز بهداشت خوی برگزار شد‌
سرهنگ محمدباقر علایی فرمانده سپاه 
خوی ضمن تقدیر و تشکر از فعالان عرصه سلامت جامعه گفت : علت پایداری انقلاب اسلامی و آغاز دهه پنجم انقلاب به اصولی بستگی دارد که یکی از این اصول حضور جامعه پزشکی و ارائه خدمات بی منت و رایگان به قشر آسیب پذیر جامعه است که این امر در پایداری انقلاب اسلامی و شکست دشمنان تاثیر بسزایی دارد.

علایی در ادامه افزود: هرکس به تنهایی با تلاش خود نمی تواند در خدمت به مردم کاملاً موفق باشد ولی در قالب بسیج و همدلی و تعامل ویکدلی می توان کاری شایسته و عظیم و در شان مردم انجام داد که در این زمینه بسیج جامعه پزشکی موفق بوده است .








 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار