دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در جلسه شورای اداری استان آذربایجان غربی طی سخنانی ناکام سازی دشمن را راهبرد جمهوری اسلامی ایران در جنگ اقتصادی دانست و تاکید کرد؛ ظرفیت‌های بی شمار کشور این قابلیت را برای مسئولان و مردم فراهم کرده است.
کد خبر: ۷۲۵۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸ 13 March 2019

 

وی با بیان اینکه جنگ اقتصادی دست کمی از جنگ نظامی ندارد بلکه از پیچیدگی بیشتری هم برخوردار است؛ تصرف قلوب مردم، تضعیف معیشت مردم و شکاف ملت - دولت را از اهداف جنگ اقتصادی دشمن برشمارد.
شمخانی، اقتصاد را یک مقوله امنیت ملی و پاشنه آشیل آن را فساد ذکر کرد و افزود مبارزه جدی و همه جانبه با فساد از الویت‌های جدی نظام است.

وی گفت: همراهی با مردم، بطوری که مردم احساس کنند ما خادم واقعی آنان هستیم باید همواره دغدغه ما باشد. کاری که شهید باکری در دوران مسئولیتش در شهرداری ارومیه کرد و در دفاع مقدس با خط شکنی و شهادتش به شایستگی انجام داد.


شمخانی خطاب به مسئولان استان اظهار داشت، عملکرد مثبت اقتصادی استان آذربایجان غربی به ویژه در بخش صادرات نشان می‌دهد اگر اراده و برنامه داشته باشید قادرید بر مشکلات فائق شده و پیشرفت و تعالی استانتان را رقم بزنید.
دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد، باید با تمرکز بر افزایش تاب آوری اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از طریق برخورد هوشیارانه و مقاومت فعال، ابتدای سال ۹۸ را به سال مأیوس سازی ترامپ و انتهای سال ۹۸ را به شکست وی و سیاست‌های ضد بشریش تبدیل کنیم.

انتهای پیام

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار